june
Liczba pozycji: 4
International Service Management in the Context of Sustainable Development – ebook
This book facilitates a harmonious convergence of the insights of distinguished scholars and practitioners who have written their chapters drawing primarily on three interconnected perspectives on sustainability and consumption. Entire publication is divided into four parts and contains selected chapters related to different aspects of service management from perspective of sustainable development...Data dostępności:
Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy – ebook
Reid Hoffman June Cohen Deron Triff
Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? Że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy doskonała strategia. Najważniejszy jest przedsiębiorczy umysł - swoiste nastawienie na przedsiębiorczość, które można kształtować i rozwijać. Reid Hoffman - założyciel LinkedIn, inwestor w funduszu inwestycyjnym VC Greylock...Data dostępności:
Data publikacji:
Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy – audiobook
Reid Hoffman June Cohen Deron Triff
Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? Że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy doskonała strategia. Najważniejszy jest przedsiębiorczy umysł - swoiste nastawienie na przedsiębiorczość, które można kształtować i rozwijać. Reid Hoffman - założyciel LinkedIn, inwestor w funduszu inwestycyjnym VC...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – audiobook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: