katarzyna 2
Liczba pozycji: 5
Nie mogę cię (nie) kochać. Część 2 – audiobook
Mariola Lorek
Reed przekonuje się na własnej skórze, jak mroczny potrafi być świat jej chłopaka. Splot tragicznych wydarzeń sprawia, że Archer i jego przyjaciele z The Kings rozpoczynają walkę o przetrwanie. Jakby tego było mało, dziewczyna musi się zmierzyć z nowymi problemami. Ślub jej matki i Adama zbliża się nieubłaganie, to zaś oznacza, że osobiste szczęście nastolatki u boku Archera jest zagrożone. W jej sercu...Data dostępności:
Data publikacji:
True Friends 2 – audiobook
Aleksandra Negrońska
Paczka przyjaciół powoli wkracza w dorosłość, poznając jej ciemne i jasne strony. Zane i Kendall cieszą się na wiadomość o ciąży. Chłopak podchodzi do tematu bardzo poważnie i chce, żeby narzeczona miała zapewniony spokój. Zamierza ją wspierać i zrobić wszystko, aby dziewczyna czuła się komfortowo. Jednak wiadomość o romansie Harry’ego i Evy negatywnie wpływa na Zane’a, który zaczyna się martwić,...Data dostępności:
Data publikacji:
Lost Friends 2 – audiobook
Aleksandra Negrońska
Ostatni tom serii „Friends”! Michael znajduje się w trudnej sytuacji. Po tragicznej śmierci rodziców ośmioletniego Nicolasa, zamiast wrócić do Anglii, podejmuje odważną decyzję – zostaje w Nowym Jorku, ponieważ jest jedyną osobą, która może zająć się osieroconym chłopcem. Do Stanów przyjeżdżają rodzice Michaela, pragnący pomóc synowi w opiece nad Nicolasem. Rozważają adopcję chłopca, jednak mają...Data dostępności:
Data publikacji:
New Friends 2 – audiobook
Aleksandra Negrońska
Seria autorki bestsellerowej powieści Clone! Lillianę coraz bardziej przytłaczają wydarzenia z ostatnich miesięcy. Dziewczyna ma nadzieję, że krótki pobyt w Los Angeles pomoże jej uporać się z problemami i podjąć decyzję dotyczącą swojej przyszłości. Jej związek z Williamem rozwija się w nieoczekiwanym kierunku, a łączące ich uczucie stoi pod znakiem zapytania. Po powrocie do Londynu Lily pod wpływem...Data dostępności:
Data publikacji:
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji: