keller
Liczba pozycji: 5
Znaki na niebie i ziemi – ebook
Kasia Keller
Wydawać by się mogło, że los napisał dla Joanny scenariusz idealny – cudowny mąż, wielki dom z ogrodem, wymarzona praca, kariera… Bywa jednak, że nie wszystko jest takie, na jakie wygląda. Do tego przeszłość, dotychczas skrzętnie spychana w najdalsze zakątki umysłu, ponownie dobija się do jej drzwi, stawiając przed ciężką próbą, z którą musi się zmierzyć. Zostać czy uciec? Walczyć czy oddać szczęście...Data dostępności:
Data publikacji:
Rekomendacje giełdowe a ceny akcji – ebook
Jakub Keller
Problematyka efektywnego inwestowania niezmiennie jest tematem intrygującym i aktualnym. Ze względu na internetową rewolucję i galopujący rozwój technologii mobilnych dostęp do rynku kapitałowego ma coraz większa grupa osób. Rynek kapitałowy jest jednak środowiskiem bardzo dynamicznym i wymagającym od inwestorów szerokiej wiedzy oraz umiejętności kontroli przepływu istotnych informacji. W naturalny...Data dostępności:
Data publikacji:
Nate Plus One – ebook
Kevin van Whye
Książki Kevina van Whye’a to obowiązkowa lektura dla wszystkich miłośników Heartstoppera. Te obyczajowe, romantyczne bez trudu trafią do serca każdej nastoletniej osoby. Dwóch chłopców. Dwa zespoły. Zderzenie dwóch światów. Wspaniała komedia romantyczna LGBTQ+ autora Date Me, Bryson Keller. Nate Hargraves - nieśmiały piosenkarz i autor tekstów - czeka właśnie na podróż swojego życia: wybiera...Data dostępności:
Data publikacji:
Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes – ebook
Jeremy Utley Perry Klebahn David Kelley
IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji: