klasyfikacja
Liczba pozycji: 4
Klasyfikacja budżetowa w kontekście wyjaśnień Ministerstwa Finansów – ebook
Ireneusz Rosiek
Klasyfikacja budżetowa jest narzędziem standaryzującym ujmowanie wydatków jednostek budżetowych w całym sektorze finansów publicznych. Nie ma jednej uniwersalnej zasady dobierania paragrafów klasyfikacji budżetowej, które można zastosować w każdym przypadku. W praktyce jedna operacja gospodarcza może spełniać kryteria do zaklasyfikowania jej w dwóch lub czasem więcej równorzędnych paragrafach. W poradniku...Data dostępności:
Data publikacji:
Klasyfikacja budżetowa 2019.Zawiera najnowsze wyjaśnienia Ministerstwa Finansów – ebook
Krystyna Gąsiorek
Od 1 stycznia 2019 r. obowiązują istotne zmiany w rozporządzeniu Ministra Finansów z 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. Niektóre podziałki przestają obowiązywać, pojawiły się nowe, a przy niektórych zmieniły się objaśnienia. Do klasyfikacji budżetowej wprowadzono nową podziałkę - grupy paragrafów...Data dostępności:
Data publikacji:
Bezbłędna klasyfikacja odpadów - jak ją przeprowadzić krok po kroku – ebook
Danuta Walaszek
Odpady klasyfikuje się na podstawie rozporządzenia ministra klimatu z 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów. Ale co tak właściwie oznaczają kody odpadów? Z czego wynikają? Tego dowiesz się z artykułu na str. 7. Konkretne przykłady klasyfikacji odpadów znajdziesz natomiast w tekście na str. 12. Wiele przedsiębiorstw klasyfikuje odpady na własną rękę i niestety w trakcie kontroli WIOŚ okazuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka – ebook
Weronika Madryas-Kowalska
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i...Data dostępności:
Data publikacji: