kluczowe koncepcje

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Książka o rynku wydawniczym w Polsce ostatnich kilku lat. Stanowi zarys zagadnień i próbę wytyczenia kierunków, w których powinna podążać współczesna socjologia literatury. „Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. [...] Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO
    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 67,43 zł 89,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI