kluczowe koncepcje
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Dynamiczne zmiany występujące na rynkach powodują, że zarządzanie firmami z sektora MŚP jest w wielu przypadkach procesem ciągłego dostosowywania się do nowych warunków funkcjonowania i pokonywaniem pojawiających się zagrożeń. Osiągnięcie sukcesu w takiej sytuacji jest uwarunkowane odpowiednim wykorzystaniem dostępnych zasobów i podejmowaniem trafnych decyzji przez menedżerów. Głównym celem książki...
Data dostępności:
Data publikacji:
- BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Z e-bookiem Newsletter krok po kroku stworzysz samodzielnie newsletter, który przyciągnie do Ciebie nowych odbiorców. Dodaj skrzydeł swoim działaniom online i zacznij budować własną listę mailingową. Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: chcesz budować zaangażowaną społeczność, chcesz korzystać z najlepszego narzędzia sprzedażowego, chcesz dbać o wizerunek eksperta W tym...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie