komunikacja w organizacji
Liczba pozycji: 22
Rozwój umiejętności miękkich w organizacji – ebook
Edgar Enderson
Książka Rozwój umiejętności miękkich w organizacji to przewodnik dla menedżerów i pracowników, którzy chcą zbudować kulturę organizacyjną sprzyjającą rozwojowi umiejętności miękkich. W książce omówione są najważniejsze wyzwania i bariery, jakie mogą wystąpić w procesie rozwoju tych umiejętności. Autor przedstawia również wiele praktycznych wskazówek i porad dotyczących skutecznych sposobów doskonalenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja – ebook
Andrzej Markowski Jan Doroszewski Marek Kulus
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono...Data dostępności:
Data publikacji:
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook
Julita Dąbrowska
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci – ebook
Małgorzata Koszembar-Wiklik Marek Krannich
Tworzenie układów komunikacji, z punktu widzenia relacji student – wykładowca, to proces relacji systemowych, nieprzebiegających linearnie, pochłaniający czasami wiele psychicznego zaangażowania i uwagi. Komunikacja wykładowcy – studenci rzutuje na postrzeganie organizacji zarówno przez głównych interesariuszy, jak i szersze otoczenie, nie może więc abstrahować od nowych technologii komunikacyjnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja – ebook
Opracowanie zbiorowe
Podręcznik dedykowany jest przede wszystkim środowiskom naukowym oraz instytucjom z nimi współpracującym. Niewątpliwie jednak ważne wskazówki, uwagi i inspiracje przydatne w praktycznym zarządzaniu odnajdą tu różnego rodzaju decydenci instytucji, urzędów, fundacji i stowarzyszeń, a także przedsiębiorcy i menedżerowie organizacji biznesowych. Autorzy, odnosząc się do najnowszych wyników badań, zwracają...Data dostępności:
Data publikacji:
Organizacja konferencji naukowych – ebook
Mariola Antczak Grzegorz Czapnik
Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych stanowiących o istocie problemu. Omówili m.in. typologie i formy spotkań naukowych, formy wystąpień naukowych, składowe procesu organizacji konferencji (komitety, budżet, zaproszenia, publikacje, ewaluację...Data dostępności:
Data publikacji:
Efektywna komunikacja w zespole – ebook
Beata Rzepka
Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów....Data dostępności:
Data publikacji:
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej – ebook
Krystian Dudek
Przemiany ustrojowe w naszym kraju przywróciły znaczenie swobód obywatelskich i wolności słowa. Determinuje to rozwój komunikacji, a co za tym idzie mediów i rzecznictwa prasowego. Mimo że polityka informacyjna, rzecznictwo prasowe i kreowanie wizerunku są dziedzinami o bogatych tradycjach, w Polsce funkcjonują stosunkowo niedługo. Początki kojarzone są z okresem PRL-u, a tym samym propagandą, cenzurą...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym. Nowa edycja – ebook
Jerzy Mikułowski Pomorski
„Ludzie podejmujący komunikację międzykulturową, rozpoczynają interesującą podróż, z której nie ma powrotu. Zaczynają ją od uświadomienia sobie własnych kulturowych ograniczeń, porównują własne biografie z biografiami innych ludzi. Następnie rozważają treści przekazywane przez obcą kulturę. Znajdują w nich wartości sobie bliskie, ale też dalekie, a w końcu takie, które mimo swej obcości mogą...Data dostępności:
Data publikacji: