Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikacja w organizacji

Liczba pozycji: 22
  • CENA NEXTO

    Rozwój umiejętności miękkich w organizacji – ebook

    Edgar Enderson  

    Książka Rozwój umiejętności miękkich w organizacji to przewodnik dla menedżerów i pracowników, którzy chcą zbudować kulturę organizacyjną sprzyjającą rozwojowi umiejętności miękkich. W książce omówione są najważniejsze wyzwania i bariery, jakie mogą wystąpić w procesie rozwoju tych umiejętności. Autor przedstawia również wiele praktycznych wskazówek i porad dotyczących skutecznych sposobów doskonalenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,79 zł 9,45 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,20 zł 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja – ebook

    Andrzej Markowski   Jan Doroszewski   Marek Kulus  

    Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,84 zł 50,37 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook

    Julita Dąbrowska  

    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,52 zł 39,27 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci – ebook

    Małgorzata Koszembar-Wiklik   Marek Krannich  

    Tworzenie układów komunikacji, z punktu widzenia relacji student – wykładowca, to proces relacji systemowych, nieprzebiegających linearnie, pochłaniający czasami wiele psychicznego zaangażowania i uwagi. Komunikacja wykładowcy – studenci rzutuje na postrzeganie organizacji zarówno przez głównych interesariuszy, jak i szersze otoczenie, nie może więc abstrahować od nowych technologii komunikacyjnych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,06 zł 20,49 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Podręcznik dedykowany jest przede wszystkim środowiskom naukowym oraz instytucjom z nimi współpracującym. Niewątpliwie jednak ważne wskazówki, uwagi i inspiracje przydatne w praktycznym zarządzaniu odnajdą tu różnego rodzaju decydenci instytucji, urzędów, fundacji i stowarzyszeń, a także przedsiębiorcy i menedżerowie organizacji biznesowych.   Autorzy, odnosząc się do najnowszych wyników badań, zwracają...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,61 zł 55,49 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Organizacja konferencji naukowych – ebook

    Mariola Antczak   Grzegorz Czapnik  

    Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych stanowiących o istocie problemu. Omówili m.in. typologie i formy spotkań naukowych, formy wystąpień naukowych, składowe procesu organizacji konferencji (komitety, budżet, zaproszenia, publikacje, ewaluację...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,53 zł 27,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Efektywna komunikacja w zespole – ebook

    Beata Rzepka  

    Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,02 zł 26,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej – ebook

    Krystian Dudek  

    Przemiany ustrojowe w naszym kraju przywróciły znaczenie swobód obywatelskich i wolności słowa. Determinuje to rozwój komunikacji, a co za tym idzie mediów i rzecznictwa prasowego. Mimo że polityka informacyjna, rzecznictwo prasowe i kreowanie wizerunku są dziedzinami o bogatych tradycjach, w Polsce funkcjonują stosunkowo niedługo. Początki kojarzone są z okresem PRL-u, a tym samym propagandą, cenzurą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,62 zł 34,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym. Nowa edycja  – ebook
    CENA NEXTO

    Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym. Nowa edycja – ebook

    Jerzy Mikułowski Pomorski  

    „Ludzie podejmujący komunikację międzykulturową, rozpoczynają interesującą podróż, z której nie ma powrotu. Zaczynają ją od uświadomienia sobie własnych kulturowych ograniczeń, porównują własne biografie z biografiami innych ludzi. Następnie rozważają treści przekazywane przez obcą kulturę. Znajdują w nich wartości sobie bliskie, ale też dalekie, a w końcu takie, które mimo swej obcości mogą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,02 zł 14,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 22

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA