komunikacja w pracy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 7
- Głównym celem autorki jest udowodnienie, że animacja filmowa mogłaby być postrzegana jako ważny element sztuki, który wytwarza znaczenie, i jednocześnie wspierać badania nad komunikacją niewerbalną. Poprzez fakt, iż ludzkie rozumienie i myślenie jest społeczne, animacje mogą stać się materiałem badań nad poszukiwaniem uniwersalnych/prototypowych zachowań niewerbalnych czy próby...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najlepiej sprzedająca się książka non-fiction w Norwegii w 2018 roku. Trenuj z autorką bestsellerowego Mózg rządzi! Mózg, podobnie jak wszystkie pozostałe części naszego ciała, należy ćwiczyć. A Kaja Nordengen daje proste wskazówki: w drodze do pracy wysiądź na wcześniejszym przystanku, umyj zęby ręką, której normalnie w tym celu nie używasz (lub wystukaj esemesa drugim kciukiem!), naucz się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Prezentowana książka stanowi zbiór artykułów poświęconych twórczości wybitnego współczesnego filozofa, Karla Jaspersa. Problematyka części pierwszej ogniskuje się wokół głównych zagadnień jego myśli filozoficznej; obejmuje ona jego oryginalne ujęcie filozofii i jej roli w kształtowaniu życia osobowego człowieka, pojmowanie przez niego analizy egzystencjalnej jako rozumienia i rozjaśniania egzystencji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- LEAN / KAIZEN Office Samurai to książka napisana przez praktyków wdrażających Lean w środowisku biurowym dla praktyków chcących: • zacząć usprawniać procesy biurowe wykonywane codziennie w pracy, • doskonalić się w obszarze wdrażania Lean, • uporządkować swoją wiedzę. Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ze Wstępu: Opisując i analizując nieznaną historię komunikacji społecznej (symbolicznej) stwierdzić należy, że bardzo ryzykowne i trudne wydaje się poszukiwanie pewnych jej form na terenie Krety minojskiej. Udokumentowanie istnienia na świecie pierwszych form komunikacji należy do czynności niezmiernie pracochłonnych i trudnych. Wiadomym jednak jest, że każdy okres historyczny posiada swoją odrębną...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej organizacji. Ebook zawiera zasady, wskazuje bariery, a także ukierunkowuje na wirtualną współpracę między...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie