komunikacja w pracy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najlepiej sprzedająca się książka non-fiction w Norwegii w 2018 roku. Trenuj z autorką bestsellerowego Mózg rządzi! Mózg, podobnie jak wszystkie pozostałe części naszego ciała, należy ćwiczyć. A Kaja Nordengen daje proste wskazówki: w drodze do pracy wysiądź na wcześniejszym przystanku, umyj zęby ręką, której normalnie w tym celu nie używasz (lub wystukaj esemesa drugim kciukiem!), naucz się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- NIE CZEKAJ, AŻ ŻYCIE SAMO SIĘ UŁOŻY. SAMA SIĘGNIJ PO TO, CZEGO PRAGNIESZ. Czy kobieta może osiągnąć sukces bez oglądania się na opinie innych? Jak przełamać oczekiwania i uprzedzenia otoczenia, które blokują nasze działania? Jak budować pewność siebie w świecie, w którym kobiece dokonania i przywództwo wciąż budzą zdumienie? Alicja Wysocka-Świtała, odnosząca sukcesy współwłaścicielka agencji PR-owskiej,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej organizacji. Ebook zawiera zasady, wskazuje bariery, a także ukierunkowuje na wirtualną współpracę między...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie