Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikacji

Liczba pozycji: 271
  • CENA NEXTO

    Jak być szczęśliwym, czyli rozmowy o sztuce komunikacji – ebook

    Renata Rybacka  

    Jak być szczęśliwym, czyli rozmowy o sztuce komunikacji. Nietypowy poradnik na temat sztuki komunikacji, czyli umiejętności prowadzenia konstruktywnej rozmowy. Tym razem jednak nie z innymi, a z samym sobą. To pozycja obowiązkowa dla osób, które pragną odnaleźć wewnętrzny spokój i wprowadzić do swojego życia harmonię i porządek. Poszczególne rozdziały pozwalają zmienić życie na to o lepszej jakości,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto – ebook
    CENA NEXTO

    Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto – ebook

    Marcin Trybulec  

    Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,70 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce, sierpień 1980-13 grudnia 1981 – ebook
    CENA NEXTO

    Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce, sierpień 1980-13 grudnia 1981 – ebook

    Walery Pisarek  

    Jerzy Mikułowski Pomorski, Obraz kryzysu komunikowania masowego PRL odczytany po ćwierci wieku Walery Pisarek, Słowo wstępne Walery Pisarek, Wstęp I. Przemiany świadomości społeczeństwa polskiego II. Zainteresowania społeczne a sposoby ich zaspokajania III. Postawy wobec mediów IV. Selekcja odbiorcza mediów V. Prasa jako informator i komentator bieżących wydarzeń VI. Rynek informacji prasowo-radiowo-telewizyjnej VII....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie – ebook

    Praca zbiorowa  

    Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na dziennikarskich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,52 zł 52,80 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,52 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży – ebook

    Michał Słotwiński  

    Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Projekt nauki nowej Marshalla McLuhana. Filozoficzne konsekwencje zmian form komunikacji – ebook
    CENA NEXTO

    Projekt nauki nowej Marshalla McLuhana. Filozoficzne konsekwencje zmian form komunikacji – ebook

    Bartłomiej Knosala  

    Marshall McLuhan - kanadyjski teoretyk komunikacji - odegrał niezwykle ważną rolę w procesie konstruowania wizji cywilizacji technicznej opartej na komputerach osobistych i sieci internetowej. Idee, które McLuhan promował od początku lat sześćdziesiątych - globalna wioska oraz media elektroniczne jako czynniki zmieniające świadomość i ostatecznie prowadzące do globalnej harmonii, miały znaczący wpływ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,20 zł 18,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym. Nowa edycja  – ebook
    CENA NEXTO

    Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym. Nowa edycja – ebook

    Jerzy Mikułowski Pomorski  

    „Ludzie podejmujący komunikację międzykulturową, rozpoczynają interesującą podróż, z której nie ma powrotu. Zaczynają ją od uświadomienia sobie własnych kulturowych ograniczeń, porównują własne biografie z biografiami innych ludzi. Następnie rozważają treści przekazywane przez obcą kulturę. Znajdują w nich wartości sobie bliskie, ale też dalekie, a w końcu takie, które mimo swej obcości mogą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – ebook

    Phil M. Jones  

    Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne – ebook

    Vanessa Edwards  

    Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Przekaz digitalny. Z zagadnień semiotyki, semantyki i komunikacji cyfrowej – ebook
    CENA NEXTO

    Przekaz digitalny. Z zagadnień semiotyki, semantyki i komunikacji cyfrowej – ebook

    Ewa Szczęsna  

    Nie ulega wątpliwości, że wraz z tomem „Przekaz digitalny” otrzymujemy nie tylko całość oryginalnie zaprojektowaną i umiejętnie zrealizowaną, ale także wizję nowocześnie uprawianego medioznawstwa budowaną na fundamencie semiotyki. Prof. dr hab. Marek Hendrykowski Katedra Filmu, Telewizji i Nowych Mediów Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Badania stanowiące podstawę książki,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,80 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 271

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA