komunikacji
Liczba pozycji: 122
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami – audiobook
Jeb Blount
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców,...Data dostępności:
Data publikacji:
Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji – audiobook
Dale Carnegie
Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski w radiowej komunikacji morskiej – ebook
Małgorzata Czarnomska
Do prowadzenia łączności na morzu w języku angielskim potrzebne jest coś więcej niż biegła znajomość tego języka. Stosuje się tu swoisty usystematyzowany slang - IMO Standard Marine Communication Phrases. Pozwala to na zminimalizowanie ryzyka wzajemnego niezrozumienia się rozmówców poprzez precyzyjne wskazanie słów i wyrażeń mających zastosowanie w konkretnej sytuacji. Znajomość tego slangu, zwanego...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia komunikacji w social mediach – audiobook
Norbert Oruba
Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka dialogu. Praktycznie o komunikacji – audiobook
Lech Stefan Wiesława Stefan Elżbieta Łozińska
"Czas poświęcony na osobiste dojrzewanie do dialogu będzie owocował w naszym otwieraniu się na głębsze więzi osobowe. Poznaj sztukę dialogu na różnych etapach rozwoju osoby, w małżeństwie, wspólnocie zakonnej, w relacjach społecznych. Tytuły konferencji: 1. Warunki i zasady dobrego dialogu. Komunikacja werbalna i niewerbalna 41 min. 2. Manipulacje i blokady w komunikacje 48 min. 3. Sztuka dialogu...Data dostępności:
Data publikacji:
Język rosyjski w ustnej i pisemnej komunikacji biznesowej – ebook
Karolina Gołąbek Paulina Balandyk
Przekazywana do rąk czytelnika publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, tj. osób władających językiem rosyjskim na poziomie A2, B2 lub wyżej, które zamierzają nabyć umiejętność swobodnego komunikowania się w zakresie języka biznesu. Publikacja może stanowić również pomoc językową dla osób, które współpracują bądź zamierzają nawiązać współpracę biznesową z partnerami na wschodzie i...Data dostępności:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Siła komunikacji – audiobook
Charles Duhigg
Wszyscy chcemy prowadzić rozmowy, które coś znaczą. Chcemy, żeby nasze rozmowy pogłębiały bliskość i prowadziły do rozwiązywania problemów. Chcemy czuć się naprawdę zrozumiani i rozumieć innych. Chcemy wreszcie, by nasi rozmówcy nie traktowali nas jednowymiarowo i dostrzegali w nas więcej niż tylko adwersarzy. Wszyscy mamy doświadczenie rozmów, które poszły nie tak, jak powinny. Zamiast zbliżyć...Data dostępności:
Zebrania i konferencje – ebook
Klaus Hoffmann
Moderowanie i prezentowanie to sposoby komunikacji, których powodzenie zależy od tego, czy uda wam sie nadawać na tych samych falach co pozostali uczestnicy spotkania. Dlatego w pierwszej cześci książki zajmujemy się procesem komunikacji i tym, jak można skutecznie kształtować go dzięki kompetencjom osobistym i empatii. W drugiej cześci wyczerpująco omawiamy techniki prezentacji i moderacji - od przygotowania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kompetencje osoby wielojęzycznej. Wybrane zagadnienia kształcenia wielojęzycznego – ebook
Monografia jest zbiorem artykułów poświęconych zagadnieniom współczesnej glottodydaktyki mających związek z wielojęzycznością, kształtowaniem kompetencji językowych w zakresie kilku języków oraz rozwijaniem kompetencji interkulturowej komunikacji. Zawarte w tomie analizy dotyczą zagadnień związanych z kompetencjami osoby wielojęzycznej, w szczególności jako osoby uczącej się, jej świadomości interkulturowej,...Data dostępności: