komunikacji
Liczba pozycji: 48
Siła komunikacji – ebook
Charles Duhigg
Wszyscy chcemy prowadzić rozmowy, które coś znaczą. Chcemy, żeby nasze rozmowy pogłębiały bliskość i prowadziły do rozwiązywania problemów. Chcemy czuć się naprawdę zrozumiani i rozumieć innych. Chcemy wreszcie, by nasi rozmówcy nie traktowali nas jednowymiarowo i dostrzegali w nas więcej niż tylko adwersarzy. Wszyscy mamy doświadczenie rozmów, które poszły nie tak, jak powinny. Zamiast zbliżyć – oddaliły....Data dostępności:
Edukacja artystyczna w twórczej komunikacji: Rosyjski teatr i film – ebook
Małgorzata Pietrzak
Publikacja jest próbą pokazania edukacji artystycznej w twórczej komunikacji z perspektywy praktyków teatru i filmu rosyjskiego. Przywołane zostają opinie i poglądy znamienitych twórców ‒ reżyserów, aktorów, tancerzy, śpiewaków, którzy często sami będąc pedagogami, kształtowali w swoich uczniach i młodych artystach przekonanie o celowości sztuki jako misji wobec społeczeństwa, której walory humanistyczne...Data dostępności:
Tekst artystyczny w twórczej komunikacji: Rosyjski teatr i film – ebook
Małgorzata Pietrzak
Podstawową osią książki jest ukazanie w jaki sposób wykorzystuje się rosyjski tekst artystyczny w pedagogice szkolnej i dydaktyce akademickiej na kierunkach artystycznych i humanistycznych. Publikacja obejmuje zagadnienia funkcjonowania i wykorzystania tekstu artystycznego w twórczej komunikacji zarówno w rosyjskim artystycznym kształceniu zawodowym jak i w ruchu amatorskim oraz ukazuje sposoby popularyzacji...Data dostępności:
Monolog w twórczej komunikacji: Rosyjski teatr i film – ebook
Małgorzata Pietrzak
Niniejsza publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy lubią i cenią rosyjską literaturę, teatr i film. A w szczególności zainteresowani są wykonawstwem monologów postaci w realizacji artystycznej. Na tym polu dorobek rosyjskich artystów teatralnych i filmowych jest imponujący. Monolog w toku pracy z uczniami, ze studentami, w trakcie prób teatralnych czy na planie filmowym jest ważnym narzędziem...Data dostępności:
Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci – ebook
Małgorzata Koszembar-Wiklik Marek Krannich
Niniejsza monografia podejmuje próbę wskazania zależności między kulturą organizacyjną a wykorzystywanymi narzędziami komunikacji w układzie odniesień wzajemnych zarówno wykładowców, jak i studentów. Główną osią zainteresowania uczynili autorzy postrzeganą i preferowaną kulturę organizacyjną uczelni oraz deklarowane sposoby komunikacji.Data dostępności:
Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP – ebook
Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu promocyjnego komunikacji marketingowej. Chodzi o wskazanie istotności narzędzi wizualizacji w komunikacji marketingowej, co autorzy zamierzają przedstawić w postaci algorytmu postępowania.Data dostępności:
Język i komunikacja. Wprowadzenie dla pedagogów – ebook
Anna Wileczek
Aktualne i wyczerpujące kompendium z dziedziny kultury języka polskiego i poprawności językowej dla nauczycieli i studentów niepolonistów. Książka ma formę podręcznika syntetyzującego wiedzę z zakresu nauki o języku i kultury języka oraz komunikacji edukacyjnej dla studentów pedagogiki przygotowujących się do specjalizacji nauczycielskiej w zakresie wczesnej edukacji. Książka zawiera podstawy wiedzy...Data dostępności:
Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna – ebook
Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji społecznej – dziś i w dawnej Polsce. Autorzy koncentrują się na zagadnieniu komunikacji jako szeroko pojętej transmisji informacji i jej gatunkowych „wcieleń”. Rozważania teoretyczne – im poświęcone są artykuły zamieszczone...Data dostępności:
Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów – ebook
praca zbiorowa
W niniejszej publikacji wyjaśniamy, jak stosować w praktyce przepisy prawa farmaceutycznego, ustawy o zawodzie farmaceuty oraz wielu aktów wykonawczych. Książka „Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów” to zbiór najważniejszych reguł, którymi należy się kierować, pracując w aptece, począwszy od obowiązków kierownika apteki, realizacji recept, w tym recept z błędami,...Data dostępności:
Data publikacji:
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 – ebook
"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno...Data dostępności: