Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikacji

Liczba pozycji: 48
  • CENA NEXTO

    Siła komunikacji – ebook

    Charles Duhigg  

    Wszyscy chcemy prowadzić rozmowy, które coś znaczą. Chcemy, żeby nasze rozmowy pogłębiały bliskość i prowadziły do rozwiązywania problemów. Chcemy czuć się naprawdę zrozumiani i rozumieć innych. Chcemy wreszcie, by nasi rozmówcy nie traktowali nas jednowymiarowo i dostrzegali w nas więcej niż tylko adwersarzy. Wszyscy mamy doświadczenie rozmów, które poszły nie tak, jak powinny. Zamiast zbliżyć – oddaliły....

    Data dostępności:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Edukacja artystyczna w twórczej komunikacji: Rosyjski teatr i film – ebook

    Małgorzata Pietrzak  

    Publikacja jest próbą pokazania edukacji artystycznej w twórczej komunikacji z perspektywy praktyków teatru i filmu rosyjskiego. Przywołane zostają opinie i poglądy znamienitych twórców ‒ reżyserów, aktorów, tancerzy, śpiewaków, którzy często sami będąc pedagogami, kształtowali w swoich uczniach i młodych artystach przekonanie o celowości sztuki jako misji wobec społeczeństwa, której walory humanistyczne...

    Data dostępności:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Tekst artystyczny w twórczej komunikacji: Rosyjski teatr i film – ebook

    Małgorzata Pietrzak  

    Podstawową osią książki jest ukazanie w jaki sposób wykorzystuje się rosyjski tekst artystyczny w pedagogice szkolnej i dydaktyce akademickiej na kierunkach artystycznych i humanistycznych. Publikacja obejmuje zagadnienia funkcjonowania i wykorzystania tekstu artystycznego w twórczej komunikacji zarówno w rosyjskim artystycznym kształceniu zawodowym jak i w ruchu amatorskim oraz ukazuje sposoby popularyzacji...

    Data dostępności:

    Cena: 27,00 zł 30,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Monolog w twórczej komunikacji: Rosyjski teatr i film – ebook

    Małgorzata Pietrzak  

    Niniejsza publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy lubią i cenią rosyjską literaturę, teatr i film. A w szczególności zainteresowani są wykonawstwem monologów postaci w realizacji artystycznej. Na tym polu dorobek rosyjskich artystów teatralnych i filmowych jest imponujący. Monolog w toku pracy z uczniami, ze studentami, w trakcie prób teatralnych czy na planie filmowym jest ważnym narzędziem...

    Data dostępności:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci – ebook

    Małgorzata Koszembar-Wiklik   Marek Krannich  

    Niniejsza monografia podejmuje próbę wskazania zależności między kulturą organizacyjną a wykorzystywanymi narzędziami komunikacji w układzie odniesień wzajemnych zarówno wykładowców, jak i studentów. Główną osią zainteresowania uczynili autorzy postrzeganą i preferowaną kulturę organizacyjną uczelni oraz deklarowane sposoby komunikacji.

    Data dostępności:

    Cena: 21,60 zł 24,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP – ebook

    Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu promocyjnego komunikacji marketingowej. Chodzi o wskazanie istotności narzędzi wizualizacji w komunikacji marketingowej, co autorzy zamierzają przedstawić w postaci algorytmu postępowania.

    Data dostępności:

    Cena: 20,70 zł 23,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Język i komunikacja. Wprowadzenie dla pedagogów – ebook

    Anna Wileczek  

    Aktualne i wyczerpujące kompendium z dziedziny kultury języka polskiego i poprawności językowej dla nauczycieli i studentów niepolonistów. Książka ma formę podręcznika syntetyzującego wiedzę z zakresu nauki o języku i kultury języka oraz komunikacji edukacyjnej dla studentów pedagogiki przygotowujących się do specjalizacji nauczycielskiej w zakresie wczesnej edukacji. Książka zawiera podstawy wiedzy...

    Data dostępności:

    Cena: 66,60 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna – ebook
    CENA NEXTO

    Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna – ebook

    Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji społecznej – dziś i w dawnej Polsce. Autorzy koncentrują się na zagadnieniu komunikacji jako szeroko pojętej transmisji informacji i jej gatunkowych „wcieleń”. Rozważania teoretyczne – im poświęcone są artykuły zamieszczone...

    Data dostępności:

    Cena: 47,25 zł 52,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów – ebook

    praca zbiorowa  

    W niniejszej publikacji wyjaśniamy, jak stosować w praktyce przepisy prawa farmaceutycznego, ustawy o zawodzie farmaceuty oraz wielu aktów wykonawczych. Książka „Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów” to zbiór najważniejszych reguł, którymi należy się kierować, pracując w aptece, począwszy od obowiązków kierownika apteki, realizacji recept, w tym recept z błędami,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 143,10 zł 159,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 159,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 – ebook
    CENA NEXTO

    Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 – ebook

    "Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 48

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA