komunikacji
- Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Czas poświęcony na osobiste dojrzewanie do dialogu będzie owocował w naszym otwieraniu się na głębsze więzi osobowe. Poznaj sztukę dialogu na różnych etapach rozwoju osoby, w małżeństwie, wspólnocie zakonnej, w relacjach społecznych. Tytuły konferencji: 1. Warunki i zasady dobrego dialogu. Komunikacja werbalna i niewerbalna 41 min. 2. Manipulacje i blokady w komunikacje 48 min. 3. Sztuka dialogu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi – audiobookAutentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś. Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Naucz się odczytywać ukryte myśli i zamiary. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co tak naprawdę oznacza uniesiona brew, nerwowe drganie powieki, zgarbiona postawa? Czy to naturalny wygląd twojego rozmówcy, czy jednak to coś znaczy i chce ci w ten sposób coś powiedzieć… a może właśnie nie chce powiedzieć? W „Mowie ciała” autorzy wykorzystują autentyczne zdjęcia ludzi w bezstresowych sytuacjach,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Audiobook o kotach - najbardziej niezwykłych istotach, z jakimi obcuje człowiek. Adresowany jest do młodego czytelnika ale nie pozostawi obojętnym również tego starszego. Zawiera interesujące informacje o kociej prehistorii, bliższych i dalszych kuzynach kota domowego, kocich rekordzistach oraz sekretach kociej anatomii, komunikacji czy osobowości. Podstawy kociologii podane są w formie zapadających...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tajemne prawa sympatii - daj się polubić! Wprowadzenie, czyli kiedy i dlaczego manipulacja może być etyczna Komunikacja werbalna i niewerbalna, czyli jak sprawić, by ludzie Cię lubili Wyższa szkoła dobrych relacji, czyli co robić, by przyjaźń trwała wiecznie Umiejętność nawiązywania dobrych kontaktów z innymi i przebywanie w otoczeniu życzliwych ludzi to rzeczy szalenie istotne dla jakości...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy dojrzałość ludzka jest konieczna do tego, aby być szczęśliwym? Czy można się rozwijać, nie stając się jednocześnie człowiekiem dojrzałym? Szukając odpowiedzi na te i inne pytania, podejujemy w tej sesji refleksję nad tym, czym właściwie jest dojrzałość. Przedstawimy jej duchowe i psychologiczne aspekty, warunki i drogi rozwoju, formy jej przejawiania się w relacjach międzyludzkich, komunikacji,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Potężna dawka emocji, nieustanne napięcie i fascynujący bohater! Behawiorysta to książka, której nie odłożycie do ostatniej strony!” Tess Gerritsen Zamachowiec zajmuje przedszkole, grożąc, że zabije wychowawców i dzieci. Policja jest bezsilna, a mężczyzna nie przedstawia żadnych żądań. Nikt nie wie, dlaczego wziął zakładników ani co zamierza osiągnąć. Sytuację komplikuje fakt, że transmisja...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zdolna i pracowita Ania Shirley kończy studia i zostaje magistrem nauk humanistycznych. W tym samym czasie jej narzeczony Gilbert Blythe studiuje medycynę na Uniwersytecie Redmondskim w Kingsporcie. Żyją daleko od siebie i jedyną formą komunikacji są długie, niezwykle interesujące listy, które oboje piszą w każdej wolnej chwili. Właśnie z tych listów, składa się w dużej części kolejna część przygód...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rosyjski Niezbędne zwroty i wyrażenia przeznaczony jest dla osób znających język na poziomie początkującym i średnio zaawansowanych. Kurs uczy zwrotów i zdań niezbędnych podczas płynnego porozumiewania się. Kurs uczy 550 zwrotów niezbędnych do swobodnej komunikacji. Wszystkie wyrażenia zilustrowano zdaniem lub krótkim dialogiem pokazującym ich użycie w kontekście. Teraz już samodzielnie zrobisz zakupy,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwsze spotkanie z mieszkańcami Leśnego Zakątka pozwoliło małym i dużym Czytelnikom poznać bliżej świat emocji i potrzeb oraz opanować sztukę słuchania sercem tego, co inni mówią i widzenia sercem tego, co robią. To było wzruszające i wzbogacające spotkanie. Tym razem żyrafa Bibi, szakal Zenon i ich mniej lub bardziej kudłaci przyjaciele podzielą się z Wami swoimi zmartwieniami i radościami, tymi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać? Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego? Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej...
Data dostępności:
Data publikacji: