Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikowanie

Liczba pozycji: 4
  • TANIEJ 5 %

    Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania – ebook

    Magdalena Zalewska-Turzyńska  

      Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji. Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat...

    Cena: 22,45 zł 23,63 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem – ebook

    Krystyna Wojcik  

    Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR (w tym optymalny typ kwalifikacji), zasady etyczne. Analiza celów...

    Cena: 112,73 zł 118,66 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Cena: 42,17 zł 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • Gospodarka cyfrowa – ebook

    Gospodarka cyfrowa – ebook

    Katarzyna Śledziewska   Renata Włoch  

    Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki...

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA