konkurencja

Liczba pozycji: 5
  • CENA NEXTO
    Rzecz o współczesnych, światowych gospodarkach realnego kapitalizmu, w których monopolizacja i finansjeryzacja doprowadziła do permanentnego stanu stagnacji - kryzysu bez końca. Przejmujący opis i analiza wyzysku megakorporacji, których realna konkurencja ogranicza się do znajdowania coraz to nowych miejsc i sposobów eksploatacji siły roboczej - od Stanów Zjednoczonych po Chiny i Azję Południową.

    Data dostępności:

    Cena: 25,20 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Polska polityka imigracyjna a rynek pracy – ebook
    CENA NEXTO
    Doświadczenia innych państw pokazują, że imigracja przebiega niejako po ścieżkach, które są „wydeptywane” w pierwszym okresie przekształcenia się danego państwa w kraj atrakcyjny dla imigracji zarobkowej. Polska jest obecnie w sytuacji, kiedy może jeszcze skutecznie wytyczać ścieżki, po których będą w przyszłości przyjeżdżać do naszego kraju imigranci. Może przy tym uniknąć wielu popełnionych przez...

    Data dostępności:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zanim pojawił się Always. Reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957-1989 – ebook
    CENA NEXTO
    Celem publikacji jest ukazanie działalności reklamowej Telewizji Polskiej w latach PRL. Politycznie były to czasy trudne dla reklamy, ponieważ socjalizm wykluczał konkurencję we wszystkich sektorach gospodarki (przemysł, usługi, handel), a konkurencja jest podstawą i siłą napędową reklamy. Ponadto hegemonia własności państwowej w przemyśle i handlu oraz centralne planowanie produkcji i zbytu również...

    Data dostępności:

    Cena: 17,01 zł 18,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,18 zł

    Więcej

    • PDF
  • Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w Unii Europejskiej – ebook
    CENA NEXTO
    ISTOTA I CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POPYT Z perspektywy ekonomii rynek jest procesem polegającym na konfrontacji popytu i podaży, czyli kupujący i sprzedający określają, co mają zamiar kupować i sprzedawać oraz na jakich warunkach [Kamerschen, McKenzie i Nardinelli 1993, s. 47]. Powyższa definicja przedstawia rynek jako pewien mechanizm, który posiada umiejętności autoregulacji i dochodzenia do równowagi...

    Data dostępności:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,93 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Tożsamość jest jednym z tych pojęć w nauce, które trudno jest uchwycić jednostronnie. Mieni się ono wielością znaczeń, typów. Co więcej, wydaje się, że wieloznaczność jest cechą pojęcia tożsamość. Można mówić m. in. o tożsamości własnej osoby, tożsamości algebraicznej, kulturowej, narodowej, europejskiej. Ta złożoność przekłada się na trudności w jej empirii, które zdaniem wielu badaczy powinno być...

    Data dostępności:

    Cena: 49,68 zł 55,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,40 zł

    Więcej

    • PDF