Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

konkurencji

Liczba pozycji: 14
  • CENA NEXTO

    Najciekawsze orzeczenia Sądu Najwyższego z 2018 r. z komentarzem – ebook

    Aneta Olędzka  

    Publikacja przedstawia najważniejsze orzeczenia Sądu Najwyższego wydane w 2018 r. Zawiera ich opis oraz wnioski i skutki jakie wprowadzają dla pracodawców. W publikacji zostały omówione wyroki dotyczące m.in. - podlegania ubezpieczeniom społecznym, - rozwiązania umowy o pracę bez wypowiedzenia, - kary umownej w umowie o zakazie konkurencji, - ryczałtów za noclegi w podróży służbowej, - nierównego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,41 zł 14,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,41 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Skumulowana przewaga – ebook

    Mark W. Schaefer  

    W swojej istocie marketing polega dziś na odpowiedzi na pytanie "Jak możemy zostać usłyszani?". Jak możemy wznieść się ponad nieskończoną liczbę opcji, aby stworzyć trwałe znaczenie dla odbiorców lub grupy klientów? Przestrzeganie starych zasad cyfrowego zaangażowania nie wystarczy... prawie nie wystarczy. Nawet bycie "świetnym" jest niewystarczające w obliczu przytłaczającej konkurencji, która każdego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Od Żółtodzioba do Korepetytora – ebook

    Paweł Tomicki  

    Książka ma na celu poprawić jakość usług świadczonych przez korepetytorów, pomóc im zrozumieć pewne zachowania, ograniczenia i możliwości uczniów, poprawić kontakty z rodzicami podopiecznych, podpowiedzieć jak zdobyć i zatrzymać przy sobie klientów, pracować nad sobą i pokazać co można zrobić, aby stać się bardziej efektywnym w swojej pracy. Przeanalizujemy też miejsca pracy korepetytora, pomówimy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Labirynt zaufania w firmie – ebook

    Maurice Delbar  

    Skąd się biorą idealni pracownicy? Co stanowi o sukcesie firmy? Jak sprawić, by okazane zaufanie nie stało się oznaką naiwności i gwoździem do trumny, a jednocześnie nie wpaść w pułapkę autorytarnego stylu kierowania załogą? Właściwe zarządzanie zaufaniem, delegowanie odpowiedzialności, wzajemna kontrola i budowanie kultury przedsiębiorstwa - to tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej niezwykle...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Przyczyny powstania konfliktów zbrojnych XX-ego wieku na podstawie teorii archetypów i nieświadomości zbiorowej Carla G. Junga – ebook

    Wojciech Filaber  

    Przyczyny powstania konfliktów zbrojnych w XX wieku na podstawie teorii archetypów i nieświadomości zbiorowej Carla G. Junga to nowa praca z zakresu psychologi, jak wskazuje sam tytuł, na temat przyczyn powstania głównie obu wojen światowych. Ta publikacja oparta jest na teorii Junga, ale też w pewnym stopniu na wypracowaniu Junga pod tytułem Wotan . Na czym zatem zasadza się owa analiza na temat przyczyn...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,91 zł 9,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jakość życia mieszkańców Łodzi i jej przestrzenne zróżnicowanie – ebook

    Ewa Rokicka  

    Warunki i jakość życia pozwalają w sposób kompleksowy opisać sytuację, w jakiej znajdują się jednostki czy zbiorowości, oraz określić ich poziom zadowolenia i poczucie satysfakcji w relacji do istniejącej infrastruktury, sytuacji gospodarczej czy stopnia zaspokojenia potrzeb życiowych. W książce opisano obiektywne i subiektywne aspekty ogólnej i dziedzinowej jakości życia przez pryzmat ocen mieszkańców...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,51 zł 23,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,51 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Uniwersytet i nauka o polityce. Sprawdziany tożsamości – ebook

    Mirosław Karwat   Filip Pierzchalski  

    W każdym z proponowanych do publikacji tekstów pojawia się odniesienie do tego, co przez lata stanowiło przedmiot badań Tadeusza Klementewicza. Są to systemy i procesy z górnej półki, w skali makro zglobalizowany system kapitalistyczny, w ramach którego utowarowieniu podlega wszystko i wszystko wymaga dziś dekomodyfikacji. Odwoływanie się autorów do filozofów wprowadzających i rozwijających paralelę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Marketing – ebook

    Brain Tracy  

    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,94 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wybory Samorządowe. Błędy w Kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024 – ebook

    Robert Duda  

    Z poradnika "Wybory Samorządowe. Błędy w kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024" nauczysz się: 1. Wprowadzenie Zrozumiesz, jak zmienia się krajobraz kampanii samorządowych i jakie wyzwania stoją przed nowoczesnymi kandydatami. Poznasz również przyczyny, dla których nawet dobrze zaplanowane kampanie mogą zawieść. 2. Ulotki – relikt przeszłości czy nadal wartościowy element...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook

    Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski  

    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,39 zł 39,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,39 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 14

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA