Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

konsument

Liczba pozycji: 7
  • TANIEJ 5 %

    Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne – ebook

    Agnieszka Malarewicz  

    Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę...

    Cena: 67,31 zł 70,85 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook

    Katarzyna M. Staszyńska  

    W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...

    Data publikacji:

    Cena: 47,85 zł 50,37 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Farmagedon. Rzeczywisty koszt taniego mięsa – ebook

    Philip Lymbery   Isabel Oakeshott  

    Za wszystkim, co jemy, kryje się jakaś historia. Właśnie teraz gdzieś na świecie zabitych zostaje 4 tysiące zwierząt. W ciągu ostatnich dziesięcioleci zwierzęta hodowlane znikały z naszych łąk i pastwisk, bo rozrastający się przemysł hodowlany zamknął je w klatkach i boksach. Rocznie pochłania on dziesiątki miliardów niewinnych istot hodowanych na mięso, mleko i jaja, które codziennie zjadamy. Przez...

    Data publikacji:

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 25 %

    Komunikacja w kryzysie – ebook

    Kate Hartley  

    Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją...

    Data publikacji:

    Cena: 51,75 zł 69,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 25 %

    Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji – ebook

    Barbara Mróz-Gorgoń  

    Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding . Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo...

    Data publikacji:

    Cena: 59,25 zł 79,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego – ebook

    Phillip Kotler  

    Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś więcej: strukturalną słabość systemu tak wielką, że może zagrozić kondycji ekonomicznej naszego kraju i dobrobytowi społeczeństwa demokratycznego. Problemy są bardzo dotkliwe: deficyt...

    Data publikacji:

    Cena: 52,15 zł 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Twoje prawa. Zakupy w Internecie – ebook

    Maciej Żółtowski  

    Tak nagły i szybki wzrost zainteresowania rynkiem e-commerce jest oczywiście zrozumiały i całkowicie uzasadniony. W końcu każdy z nas lubi robić zakupy w kapciach i szlafroku przy kubku gorącej kawy a coraz sprawniej działające firmy kurierskie całkowicie, jak sądzę, zaspokajają potrzeby świadomego konsumenta. Skoro czytasz ten poradnik - najprawdopodobniej albo już coś przez Internet kupiłeś albo...

    Data publikacji:

    Cena: 13,30 zł 14,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA