Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

konsument

Liczba pozycji: 11
  • Customer Experience Management – książka
    TANIEJ 5 %

    Customer Experience Management – książka

    Katarzyna Wojciechowska  

    Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejszy konsument. Bardzo istotnym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych jest samopoczucie w kontakcie z marką i emocje, jakich się w związku z tym doświadcza. Liczy się wszystko: sposób i jakość obsługi, wiarygodność i kompleksowość informacji, spełnienie obietnicy...

    Cena: 65,55 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Gra o jutro usług publicznych w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Gra o jutro usług publicznych w Polsce – książka

    Wiesława Kozek  

    Dosyć milczącym interesariuszem usług publicznych są w Polsce ich konsumenci. Z badań opinii publicznej przeprowadzonych dla potrzeb niniejszej analizy wynika, że przeciętny konsument chce w Polsce usług publicznych, uznaje je za potrzebne, ważne w kontekście ich funkcji społecznych, rozumie ich misję i uznaje postulat ich ogólnej dostępności. Nawet najrzetelniej przeprowadzone badania i zaprezentowane...

    Cena: 28,93 zł 30,45 zł

    Więcej

  • Jak przyjmować reklamacje – książka
    TANIEJ 5 %

    Jak przyjmować reklamacje – książka

    Anna Jeleńska  

    Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br. Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość z 10 do 14...

    Cena: 35,14 zł 36,99 zł

    Więcej

  • Uczę się samodzielności Część 2 Uspołecznienie – książka
    TANIEJ 5 %

    Uczę się samodzielności Część 2 Uspołecznienie – książka

    Renata Naprawa   Alicja Tanajewska  

    Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, cz. 2: „Uspołecznienie” Prezentowane karty pracy składają się z działów: 1. Ja – członek rodziny: a) Moja rodzina, b) Moje miejsce zamieszkania. 2. Ja – uczeń: a) Moja szkoła. 3. Ja – członek społeczności lokalnej. 4. Ja – członek społeczeństwa. 5. Moje zdrowie. 6. Ja w chorobie....

    Cena: 29,45 zł 31,00 zł

    Więcej

  • Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka
    TANIEJ 5 %

    Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka

    Mateusz Marciniak  

    Mateusz Marciniak autor „Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej” podejmuje się trudnego zadania, dyskusji z założeniami Zygmunta Baumana, jednego z najchętniej czytanych i cenionych polskich socjologów ostatnich lat. Analiza baumanowskich postulatów, prognoz i apeli dotyczących zwłaszcza konsumpcyjnego podejścia do elementów życia społecznego, przebiega w sposób rzeczowy, solidny i przejrzysty....

    Cena: 45,60 zł 48,00 zł

    Więcej

  • Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka
    TANIEJ 5 %

    Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka

    Mateusz Marciniak  

    Mateusz Marciniak autor „Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej” podejmuje się trudnego zadania, dyskusji z założeniami Zygmunta Baumana, jednego z najchętniej czytanych i cenionych polskich socjologów ostatnich lat. Analiza baumanowskich postulatów, prognoz i apeli dotyczących zwłaszcza konsumpcyjnego podejścia do elementów życia społecznego, przebiega w sposób rzeczowy, solidny i przejrzysty....

    Cena: 45,60 zł 48,00 zł

    Więcej

  • Chłodnictwo – książka
    TANIEJ 5 %

    Chłodnictwo – książka

    Jak uniknąć strat jakości? Czy lepiej zamrażać ciasto z garą czy bez gary? Czym są i jak działają polepszacze do głębokiego mrożenia? Co się dzieje z drożdżami podczas mrożenia? Przez siedem dni w tygodniu, o każdej porze dnia konsument chce mieć dostęp do szerokiej gamy świeżych produktów piekarniczych. Współczesna technologia pozwala rozdzielić czasowo fazy wytwarzania ciasta, garowania oraz wypieku....

    Cena: 94,05 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych – książka
    TANIEJ 5 %

    Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych – książka

    Skuteczne zarządzanie podmiotami gospodarczymi jest procesem niezwykle trudnym i złożonym – wymaga bowiem od menedżerów aktualnej i interdyscyplinarnej wiedzy. Wiedza ta powinna dostarczać informacji dotyczących koncepcyjnego ujęcia podmiotu, ale również powinna być związana z postulatami interesariuszy, w tym w szczególności interesariuszy zewnętrznych. To część z nich (konsumenci), poprzez swoje...

    Cena: 23,75 zł 25,00 zł

    Więcej

  • Farmagedon – książka
    TANIEJ 5 %

    Farmagedon – książka

    Philip Lymbery   Isabell Oakeshott  

    Za wszystkim, co jemy, kryje się jakaś historia. Właśnie teraz gdzieś na świecie zabitych zostaje 4 tysiące zwierząt. W ciągu ostatnich dziesięcioleci zwierzęta hodowlane znikały z naszych łąk i pastwisk, bo rozrastający się przemysł hodowlany zamknął je w klatkach i boksach. Rocznie pochłania on dziesiątki miliardów niewinnych istot hodowanych na mięso, mleko i jaja, które codziennie zjadamy. Przez...

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Rewolucja z Marketing Automation – książka
    TANIEJ 5 %

    Rewolucja z Marketing Automation – książka

    Grzegorz Błażewicz  

    Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim...

    Cena: 65,55 zł 69,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 11

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA