konsumpcja

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści - od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,18 zł 82,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak mniej kupować – ebook
    CENA NEXTO
    Wiesz, że wydajesz pieniądze na zbędne przedmioty, ale jednocześnie nie potrafisz nad tym zapanować? To droga donikąd, a jeśli już to jedynie do długów, kłótni z partnerem i ciągłego stresu. Dobra wiadomość jest taka, że tak nie musi być. Możesz nauczyć się bardziej racjonalnych zakupów, znając m.in. motywy, sytuacje, w których najczęściej je dokonujesz. Jest to szczególnie istotne w czasach e-commerce,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,17 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI