kontaktu
Liczba pozycji: 12
Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej – ebook
Marcin Gębarowski
Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Najefektywniejszą formą kontaktu w...Data dostępności:
Data publikacji:
Więź 3/2020 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Podziały w polskim społeczeństwie można dostrzec gołym okiem. Tylko czy wszystkie są autentyczne? A może część z nich została wykreowana przez specjalistów od politycznego marketingu? Polska polityka umiejętnie wykorzystała „banki gniewu”. Czy mogą powstać u nas również „banki zaufania”? Skoro nawet mistykę dało się powiązać z molestowaniem seksualnym, to znaczy, że kryzys dotyczy w Kościele już nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieści Podwarszawskie – e-wydanie – 19/2024
Wieści Podwarszawskie istnieją od 1990 roku i od 27 lat w każdą środę ukazuje się nasz nowy numer. Od samego początku jesteśmy gazetą płatną, niezależną, utrzymującą się z reklam i sprzedaży. Gazetę tworzą profesjonalni dziennikarze z kilkunastoletnim stażem, którzy opisują wszystko, co dzieje się na terenie powiatu wołomińskiego, nie zważając na opcje polityczne. Nasze materiały, którymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak udokumentować i rozliczyć sprzedaż przez Internet – ebook
Aneta Szwęch
"Publikacja omawia zasady rozliczeń w VAT sprzedaży internetowej, która jest jedną z form sprzedaży wysyłkowej, obecnie bardzo popularnej. Brak bezpośredniego kontaktu z klientem powoduje częste problemy co do sposobu rozliczeń VAT. Problematyczne jest rozliczenie zwrotów towarów czy ustalenie terminu obowiązku podatkowego, gdy sprzedaż odbywa się za zaliczeniem pocztowym. Obecnie organy podatkowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wobec ponowoczesności – ebook
Aleksander Lotko
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki sprzedaży zdalnej – ebook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” . Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak nr 784: Gdy choruje nasza psychika – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Gdy choruje nasza psychika Pandemia koronawirusa sprawiła, że temat zdrowia psychicznego przebił się do szerszej świadomości. Specjaliści podkreślali w mediach, że długotrwałe zamknięcie, brak kontaktu z bliskimi oraz chaos wprowadzony do rytmu codzienności spowodują, iż psychiczne konsekwencje tej sytuacji będziemy odczuwać jeszcze długo po jej zakończeniu. To niezwykle ważne, że próbujemy mówić...Data dostępności:
Data publikacji:
Legendarna obsługa Klienta – ebook
Ken Blanchard Kathy Cuff Vicki Halsey
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku – ebook
Łukasz Dwojak
W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości detalicznej. Rola strategii dystrybucji ewoluowała od prostego umożliwienia klientowi zakupu produktu bankowego, poprzez stworzenie możliwości wyboru jednego z kanałów dystrybucji do zawarcia transakcji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pieniądz elektroniczny - Pieniądz przyszłości - analiza ekonomiczno-prawna – ebook
Artur Borcuch
Pieniądz elektryczny jest innowacją. W przyszłości będzie tak powszechny jak gotówka. Jego upowszechnienie przyczynia się do poprawy efektywności i automatyzacji płatności, a co za tym idzie całego obrotu gospodarczego. Aby pieniądz elektroniczny na dobre się rozpowszechnił, potrzebna jest rozbudowa światłowodów oraz zaufanie ze strony klientów. Pieniądz elektroniczny ożywił starą dyskusję nad...Data dostępności:
Data publikacji: