Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

kontaktu

Liczba pozycji: 10
  • CENA NEXTO

    Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej – ebook

    Marcin Gębarowski  

    Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Najefektywniejszą formą kontaktu w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 96,04 zł 106,71 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 96,04 zł

    Więcej

    • EPUB
  • Czekoladki dla Prezesa – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Czekoladki dla Prezesa – audiobook

    Sławomir Mrożek  

    Olbrzymia dawka humoru, szczyty urzędniczych absurdów opisanych w mistrzowskim stylu. Zbiór wszystkich opowiadań Sławomira Mrożka, któryc h głównym bohaterem jest Prezes, a towarzyszą mu różni skromni współpracowni cy jak Referent, Księgowy, Magazynier, Kasjer, Radca. Przeczytamy o Kanceliście, który w akcie rozpaczy po tym, jak rzuciła go narzeczona, decyduje się na wyprawę w celu Uporządkowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,20 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Jak udokumentować i rozliczyć sprzedaż przez Internet – ebook

    Aneta Szwęch  

    "Publikacja omawia zasady rozliczeń w VAT sprzedaży internetowej, która jest jedną z form sprzedaży wysyłkowej, obecnie bardzo popularnej. Brak bezpośredniego kontaktu z klientem powoduje częste problemy co do sposobu rozliczeń VAT. Problematyczne jest rozliczenie zwrotów towarów czy ustalenie terminu obowiązku podatkowego, gdy sprzedaż odbywa się za zaliczeniem pocztowym. Obecnie organy podatkowe...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,91 zł 9,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,91 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing wobec ponowoczesności – ebook

    Aleksander Lotko  

    Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wie­lością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łą­czenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Techniki sprzedaży zdalnej – ebook

    Roman Kawszyn   Adam Szaran  

    „Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” . Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Legendarna obsługa Klienta – ebook

    Ken Blanchard   Kathy Cuff   Vicki Halsey  

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku – ebook

    Łukasz Dwojak  

    W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości detalicznej. Rola strategii dystrybucji ewoluowała od prostego umożliwienia klientowi zakupu produktu bankowego, poprzez stworzenie możliwości wyboru jednego z kanałów dystrybucji do zawarcia transakcji,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 58,50 zł 65,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Pieniądz elektroniczny - Pieniądz przyszłości - analiza ekonomiczno-prawna – ebook

    Artur Borcuch  

    Pieniądz elektryczny jest innowacją. W przyszłości będzie tak powszechny jak gotówka. Jego upowszechnienie przyczynia się do poprawy efektywno­ści i automatyzacji płatności, a co za tym idzie całego obrotu gospodarczego. Aby pieniądz elektroniczny na dobre się rozpowszechnił, potrzebna jest rozbudowa światłowodów oraz zaufanie ze strony klientów. Pieniądz elektroniczny ożywił starą dyskusję nad...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – ebook

    Jim Edwards  

    Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    POST CORONA - od kryzysu do szans – ebook

    Scott Galloway  

    Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA