konwersacji

Liczba pozycji: 2
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO
    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,42 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biznes relacji w systemie MLM . Część 1. Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji . Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie . Zatem okazuje się,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,67 zł 32,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,67 zł

    Więcej

    • MP3