kreatywnoscia
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Misją Wydziału Zarządzania jest kształcenie, formowanie i rozwój absolwentów wyróżniających się kreatywnością, wysokim profesjonalizmem i etyką zawodową, na kanwie nowoczesnej wiedzy oraz prowadzonych na wydziale badań naukowych. Niniejsza monografia zawiera teksty, których zasadnicze tezy koncentrują się wokół problematyki kompetencji absolwentów studiów ekonomicznych w perspektywie nauki i biznesu....
Data dostępności:
- Tematyka artykułów przedstawionych w niniejszej publikacji, koncentruje się szczególnie wokół takich problemów, jak: ocena programów i projektów publicznych, przedsiębiorczość władz samorządowych, ocena efektywności ekonomicznej budowy i eksploatacji małych zbiorników retencyjnych, czyste technologie węglowe – bariery i kierunki rozwoju, jak również obejmuje zmiany w zachowaniach nabywczych polskich...
Data dostępności:
- Współczesna gospodarka poszukuje źródeł, czynników, mechanizmów i strategii rozwoju, umożliwiającej sprostanie wyzwaniom, jakie niesie integracja z Unią Europejską. Fundamentem tej strategii jest innowacyjność stanowiąca warunek kreowania gospodarki opartej na wiedzy. Gospodarkę tę tworzą powiązane ze sobą procesy i zjawiska społeczno-gospodarcze pozostające we wzajemnych interakcjach. Na szczególną...
Data dostępności:
- Współczesny rynek pracy kształtują światowe megatrendy: globalizacja i rewolucja technologiczna. Pierwsza wywołuje przepływ miejsc pracy do uboższych regionów, druga niesie z sobą ryzyko dużego bezrobocia. Pod wpływem działania bliźniaczych sił globalizacji i rewolucji technologicznej następują zmiany w funkcjonowaniu gospodarek. Zmienia się rola poszczególnych działów i gałęzi. Technologie informacyjne...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie




