kroki
Liczba pozycji: 10
Trzy kroki od miłości dwa kroki od śmierci – audiobook
Jolanta Cywińska
Historia czworga bohaterów, opowieść, która rozpoczyna się tuż przed wybuchem II wojny światowej i sięga lat 90. XX wieku. Na tle burzliwych dziejów rozgrywają się losy pochodzących z odmiennych sfer ludzi, którzy, zamiast oczekiwanego szczęścia, muszą stanąć przed trudnymi wyborami.Data dostępności:
Data publikacji:
Doktor Plagi – audiobook
Andrzej W. Sawicki
Późna wiosna, 1715 rok. Karol Maksymilian Henckel von Donnersmarck, siedząc w zamku, rozmyśla o sytuacji w Tarnowskich Górach. Dowiaduje się, że niebawem ma przybyć tu medyk cesarski z oficjalnym zamierzeniem badania zarazy. Doktor Jan przybywa w towarzystwie swojego służącego, Aleksandra. Pierwsze kroki kieruje na cmentarz.Data dostępności:
Data publikacji:
Spadkobiercy pani Zuzy – audiobook
Jerzy Siewierski
Mężczyzna budzi się na twardym mokrym betonie. Jego ciało jest skrępowane, w głowie czuje ból. Nie może się ruszyć, ale słyszy kroki dochodzące zza drzwi. Światło wpadające do pomieszczenia ukazuje dwa kanistry na benzynę. Coraz głośniej dochodzi odgłos kroków. Czyżby ktoś zbliżał się, by zadać ostatni cios? A wszystko zaczęło się niewinną wizytą w kazimierskiej kawiarni...Data dostępności:
Data publikacji:
Misja dla dwojga – audiobook
Marian Piotr Rawinis
Agnieszka chce zmienić swoje życie. Decyduje się wyjechać na pół roku do Londynu. Konsekwentnie realizuje punkty z listy, przybliżające ją do osiągniecia celu. Rezygnuje z pracy w muzeum, sprzedaje samochód, a wreszcie wynajmuje własne mieszkanie. Gdy pozostał już tylko lot do Anglii, nagle sprawy całkowicie się komplikują. Podczas podróży na lotnisko Agnieszka gubi dokumenty i pieniądze. Na dodatek...Data dostępności:
Data publikacji:
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji:
Dwaj panowie w „Zodiaku” – audiobook
Barbara Gordon
Awans społeczny, wielkie pieniądze i nagłe zaginięcia. Ubogi czeladnik szewski w końcu spełnia marzenie o bogactwie. Luksusowy styl życia bardzo odpowiada jego żonie. Lecz skąd naprawdę pochodzi jego fortuna? Gdy prawda zaczyna zagrażać jego imperium, podejmuje desperackie kroki, by ją ukryć. Wkrótce, jeden po drugim, zaczynają znikać ludzie z jego otoczenia, w tym jego żona. Jak daleko jest się...Data dostępności:
Data publikacji:
Kroniki Wiecznego Królestwa – audiobook
Artur Danilczuk
Legendarni obrońcy rzucają wyzwanie siłom Chaosu, by ochronić gatunek Homo sapiens przed zagładą i utrzymać go na wyznaczonej ścieżce kosmicznego przeznaczenia 170 000 lat p.n.e. Ziemią rządzą an’hariel, pradawne istoty przysłane z wymiaru Thill’All Enderen. Chronią oni Boskie Dzieło Stworzenia przed mroczną siłą Chaosu, wydobywającą się z Czarnej Bramy. W świecie strzeżonym przez „boskich posłańców”...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeśli nie lean to co? – audiobook
TOMASZ KRÓL
Jeśli nie lean, to co? Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć, że nieustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe. Każdy proces, bez względu na branżę...Data dostępności:
Data publikacji: