krzysztof m
Liczba pozycji: 5
Ziemia, planeta ludzi – audiobook
Antoine de Saint Exupery
"Ziemia, planeta ludzi" jest powieścią francuskiego pisarza Antoineʼa de Saint-Exupéryʼego, autora Małego Księcia. Wydana po raz pierwszy w 1939 roku powieść należy do światowego kanonu literatury pięknej. Składa się z ośmiu opowieści (Linia, Koledzy, Samolot, Samolot i planeta, Oaza, Na pustyni, W sercu pustyni, Ludzie), w których autor powraca do swoich osobistych doświadczeń pilota w pionierskich...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak inwestować swoje pieniądze – audiobook
Brian Portnoy Joshua Brown
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od...Data dostępności:
Data publikacji:
Piotruś Pan: Audio Musical – audiobook
J. M. Barrie Jeremi Przybora
Po światowej prapremierze w 2000 r. w Teatrze Roma musical „Piotruś Pan” został entuzjastycznie przyjęty przez krytykę i obejrzało go ponad 200 tysięcy osób: od widowni dziecięcej po dojrzałego i wyrafinowanego widza. Od 12 grudnia 2015 r. - 100. rocznicy urodzin Jeremiego Przybory - musical można oglądać na deskach Teatru Studio Buffo. Dla tych, którzy nie mogą odwiedzić teatru, prezentujemy...Data dostępności:
Data publikacji:
Trylogia – audiobook
Henryk Sienkiewicz
Już teraz Trylogia Henryka Sienkiewicza w wersji audio. • Pełne teksty powieści. • Wybitne interpretacje aktorów teatralnych. • W pakiecie ponad 20% taniej ! Wrażenia pierwszych słuchaczy: „ Niesamowite. Słuchając tej interpretacji, człowiek ma nieodparte wrażenie, iż Sienkiewicz napisał tą powieść po to, by mogła być przeczytana przez Pana Globisza… „ *** „Doskonała...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji: