ktorej
- Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zawiedzie się ten, kto będzie tu szukać polityki, bo nie jest to książka o polityku, a o żywym człowieku. Jak my wszyscy - pełnym tajemnic i sprzeczności. Bohater z jednej strony jest charyzmatycznym przywódcą, brutalnym i pewnym swoich przekonań, a z drugiej - to człowiek czuły, tęskniący za akceptacją, uległy wobec kobiet i uciekający w samotność. To opowieść o wszystkim, co w jego życiu ważne....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dzięki eBookowi „Psychologia ceny w marketingu cyfrowym” poznasz kluczowe strategie cenowe, mechanizmy psychologiczne, błędy, których warto unikać, oraz narzędzia wspierające skuteczne ustalanie cen. Każdy rozdział dostarczy wiedzy, którą możesz wdrożyć w swoim biznesie. Dowiesz się, jak wyceniać swoje produkty cyfrowe, by zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność klientów. Dzięki prostym technikom podniesiesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W szybko rozwijającej się branży, w której innowacja spotyka się z tradycją, „Threads of Success” jest ostatecznym przewodnikiem dla przedsiębiorców modowych i profesjonalistów z branży, którzy dążą do wyrzeźbienia trwałej obecności w konkurencyjnym świecie mody i tekstyliów. Książka autorstwa Isabelli Marie Reynolds, znanej pionierki w dziedzinie zrównoważonej mody i lidera w dziedzinie etycznych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Strategia marketingowa to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które mażna spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jedną z dziedzin życia, w której rozwój Internetu dokonał rewolucji, jest rynek pracy. Coraz częściej pracownik nie jest już przywiązany na stałe do jednego pracodawcy i miejsca - sieć pozawala mu uczestniczyć w kilku różnych projektach jednocześnie oraz współpracować z kolegami żyjącymi na różnych kontynentach. Niniejsze opracowanie przedstawia zagadnienia związane z zarządzaniem ludźmi w zespołach...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ryzyko wypadku w pracy, takiego jak upadek z drabiny czy błąd w obsłudze ciężkich maszyn, jest większe w upalny dzień. Wynik egzaminu pisanego przez ucznia w dniu, gdy temperatura w klasie wynosi 32°C, a klimatyzacja nie działa, może spaść nawet o 10%. W gorące dni częściej dochodzi do kłótni i bójek. Rośnie też liczba samobójstw. Oto ukryte koszty zmian klimatycznych – nie tak spektakularne jak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Analiza techniczna rynków finansowych” nie bez przyczyny nazywana jest biblią analizy technicznej. To pozycja tak kompleksowa i uniwersalna, że bez niej trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie na rynkach finansowych. John J. Murphy dzięki swojemu 30-letniemu doświadczeniu i pracy w renomowanych instytucjach finansowych zabiera czytelnika w ekscytującą podróż po świecie analizy technicznej – podróż,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak to możliwe, że dokonująca się na naszych oczach zbrodnia ludobójstwa na Palestyńczykach odbywa przy aprobacie i wsparciu najważniejszych zachodnich państw i instytucji oraz obojętności większości zachodniej opinii publicznej. Zdaniem autora taka postawa jest przejawem tworzonej od dekad kultury, w której pewne rodzaje ludobójstwa zostały znormalizowane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pieniądze pozwalają kupić wiele rzeczy, ale żadna z nich nie jest warta więcej niż niezależność. To ona ustanawia sprawczość, dzięki której możemy kreować styl życia według własnych potrzeb i oczekiwań, dążąc do spełnienia, które dla każdego ma inne znaczenie. Pieniądz to potężne narzędzie ułatwiające poruszanie się po współczesnym świecie. Wiedza o nim ma kluczowe znaczenie, ale okazuje się, że większość...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Faith zbija z tropu swojego czytelnika. Po opublikowaniu książki „Droga Żółwia”, w której przedstawił czysto mechaniczny system stosowany przez legendarną grupę Żółwi, stawia pod znakiem zapytania jej główne przesłanie. Choć tłumaczy, że w spekulacji trzeba mieć przetestowany system i wojskową dyscyplinę, wskazuje, że jeśli chce się osiągnąć rezultaty naprawdę wybitne, należy zaufać intuicji i instynktowi....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Transformacja, której doświadczamy, nie jest jedynie skutkiem rewolucji technologicznej z jej nowymi urządzeniami cyfrowymi. Spowodowała ją rewolucja mentalna. Ci co ją zapoczątkowali – od pionierów internetu po konstruktorów iPhone’a – nie mieli precyzyjnego planu na przyszłość, mieli tylko jeden cel: uniemożliwić powtórzenie się tragedii, do jakich doszło w XX wieku. Znieść granice, zbojkotować elity,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeżeli naprawdę denerwuje Cię niesprawiedliwość społeczna, politycy, którzy zmieniają kraj, myśląc jedynie o swoich pieniądzach i interesie partyjnym czy publiczne naznaczanie kolejnych grup społecznych w imię zaspokojenia najgorszych instynktów ludzi czerpiących energię z nienawiści – ta książka jest dla Ciebie! Dzięki niej nauczysz się między innymi jak zaplanować demonstrację, zebrać na nią środki,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Finansów i Bankowości powstała publikacja, której celem jest prezentacja dorobku nauki o finansach ośrodków akademickich w Polsce. Aby zachować wysoką jednolitość prezentacji PSFiB zaproponowało skoncentrowanie się na dwóch obszarach: kierunkach badań i prezentacji publikacji uznanych za szczególnie ważne, a zarazem reprezentatywne dla każdego ośrodka. Przyjęta...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zaprezentowano efekty kilkuletnich rozważań na temat możliwości pomiaru trwałości współpracy przygranicznej wspólnot lokalnych. Wnioski przedstawiono w oparciu o sposób myślenia postulowany przez twórców koncepcji „zależności od ścieżki" (path dependency) oraz o wyniki badań beneficjentów Funduszu Małych Projektów PHARE CBC w Polsce. Współpraca przygraniczna analizowana była w trzech wymiarach:...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kto powiedział, że ekonomia musi być nudna? Z pewnością nie profesor Grzegorz W. Kołodko, jeden z największych światowych autorytetów w tej dziedzinie, a zarazem doświadczony polityk, zapalony podróżnik i znakomity popularyzator wiedzy. ?Wędrujący świat? to dzieło wielowątkowe i niezwykle barwne, zaskakujące rozmachem, a zarazem ujmujące żywym i przystępnym językiem, dzieło tyleż naukowe, co literackie....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka zawiera informacje podstawowe o kartach płatniczych oraz ofertę polskich banków dla klientów indywidualnych i firm. Zostały one uzupełnione o dane statystyczne dotyczące punktów akceptacji kart płatniczych w Polsce i na świecie oraz statystykę bankomatów akceptujących karty poszczególnych banków i organizacji w Polsce. Z uwagi na to, że karty płatnicze, tak jak pieniądz i każda cenna rzecz...
Data dostępności:
Data publikacji: