kulturze

Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 54
  • Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze – ebook
    Celem książki, stanowiącej pokłosie IX Ogólnopolskiej Konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pod tytułem „Kreatywność w kulturze”, zorganizowanej w 2022 r. przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, uczyniono identyfikację różnych aspektów kreatywności w samej kulturze, jej instytucjach oraz wpływu na otoczenie. Jego realizację oparto na źródłach...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    (...) Wokół relacji pomiędzy kulturą a mechanizmami rynkowymi narosło wiele mitów. Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe. Zwolennicy pierwszej opcji są przekonani, że rynek jest najskuteczniejszym remedium na wszelkie problemy, równowaga pomiędzy podażą i popytem jest mechanizmem najskuteczniej regulującym społeczne relacje, kulturowe także....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,40 zł 66,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kultura wspierana technologią Next Tech – ebook
    W niniejszej publikacji podjęto się zadania prezentacji oraz analizy zastosowania i przejawów obecności nowych technologii w kulturze, instytucjach kultury i ich wytworach, jej celem jest więc przedstawienie różnych aspektów zastosowania nowoczesnych technologii na różnych płaszczyznach funkcjonowania kultury i sztuki. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Biznes w kulturze - kultura w biznesie – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury. Publikacja, dzięki połączeniu wiedzy teoretyków i przykładów z praktyki...

    Data dostępności:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Biznes w kulturze - kultura w biznesie: Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury. Inspiracji do jej powstania dostarczyła III Ogólnopolska Konferencja Biznes...

    Data dostępności:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Biznes w kulturze - kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju – ebook
    CENA NEXTO
    Przedstawiona publikacja, będąca pokłosiem szóstej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach przy współudziale Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie”, stanowi jedną z nielicznych pozycji wydawniczych na polskim rynku podkreślających potrzebę zrównoważonego rozwoju jednostek kultury w Polsce. W centrum zainteresowań...

    Data dostępności:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Galicja — sztuczny twór wynaleziony wraz z rozbiorami Polski w 1772 roku, na sto pięćdziesiąt lat stał się czymś rzeczywistym, naturalnym, by w 1918 roku ostatecznie zniknąć i zmienić się w nierealny fantom. Larry Wolff pasjonująco śledzi proces „wymyślania” krainy, a następnie, po jej „likwidacji”, sposób, w jakim jej duchy przez sto lat powracają. To historia intelektualna Galicji, a zarazem błyskotliwe...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Biznes w kulturze - kultura w biznesie: Funkcjonowanie sektora kultury w dobie pandemii koronawirusa – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza publikacja stanowi pokłosie VII Ogólnopolskiej Konferencji z cyklu „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pt. „Wpływ pandemii na zachowania instytucji i konsumentów kultury”, zorganizowanej przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Cel poczynionych w niej rozważań sprowadza się do identyfikacji wpływu pandemii COVID-19 na różne aspekty funkcjonowania...

    Data dostępności:

    Cena: 9,00 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Biznes w kulturze - kultura w biznesie: Kierunki rozwoju relacji jednostek kultury z otoczeniem – ebook
    CENA NEXTO
    Celem publikacji jest identyfikacja oraz ocena kierunków rozwoju relacji zachodzących pomiędzy wybranymi jednostkami kultury w Polsce a szeroko pojętym otoczeniem biznesowym. Jego realizację oparto na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez instytucje kultury w zakresie budowy i rozwoju relacji....

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Biznes w kulturze - kultura w biznesie: Nowe trendy w otoczeniu jednostek kultury – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsze opracowanie związane jest z organizacją piątej już serii (jubileuszowej) Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pod tytułem „Nowe trendy w otoczeniu jednostek kultury”, zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w 2018 r. przez mgr. Jerzego Stasicę – kierownika Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie”. Jej pokłosie stanowi zbiór artykułów prezentowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Biznes w kulturze − kultura w biznesie: Strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniu – ebook
    Celem publikacji – stanowiącej pokłosie VIII Ogólnopolskiej Konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie. Strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniu”, zorganizowanej w listopadzie 2021 r. przez mgr. Jerzego Stasicę – kierownika Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach – jest identyfikacja wpływu współczesnych trendów...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Alienacja kultury jako zjawisko społeczne i kategoria opisowo-normatywna – ebook
    CENA NEXTO
    Publikacja składa się z sześciu obszernych rozdziałów. Rozdział pierwszy koncentruje się na zagadnieniach związanych z racjonalnym i irracjonalnym typem myślenia. Rozdział drugi poświęcono ekonomii politycznej. Rozdział trzeci traktuje o kulturze w warunkach niekontrolowanego rozrostu jej zasobów. Kolejne dwa rozdziały poświęcono klasycznym teoriom alienacji oraz alienacji kultury, a ostatni, szósty...

    Data dostępności:

    Cena: 4,50 zł 5,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Procesowe zarządzanie organizacją – ebook
    CENA NEXTO
    W niniejszej książce autor, zachęcając przedsiębiorstwa do procesowego zarządzania organizacją, koncentruje uwagę między innymi na: · przesłankach podejścia procesowego do zarządzania przedsiębiorstwem; · projektowaniu procesów organizacyjnych; · dojrzałości procesowej i cyklu życia organizacji; · organizacyjnych aspektach procesowego zarządzania wiedzą; · kulturze organizacji procesowej; · strukturach...

    Data dostępności:

    Cena: 44,46 zł 49,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
  • Communication design, czyli projektowanie komunikacji – ebook
    CENA NEXTO
    To już drugie wydanie cieszącego się niesłabnącą popularnością podręcznika profesora Michela Fleischera, w którym autor niezwykle kompleksowo i w szerokich kontekstach przybliża Czytelnikom problematykę designu. W książce omówiono sam proces designu – w perspektywie wewnątrz- i zewnątrzsystemowej, estetykę w kulturze europejskiej i japońskiej, historię designu – jej główne szkoły i nurty. Szczególnie...

    Data dostępności:

    Cena: 28,35 zł 31,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,63 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    „Przesłanie książki jest jednoznaczne: nie wystarczy wdrożyć optymalnego zestawu wymiernych parametrów (prawo, technologia, finanse, kwalifikacje i in.), aby osiągnąć wysoki poziom rozwoju społecznego i cywilizacyjnego. Wcześniej czy później o swoje prawa upomni się kultura. Jeśli się pominie ów niewymierny i trudny do zbadania „parametr” rozwoju, jakim jest kultura, to system społeczny nie „zaskoczy”....

    Data dostępności:

    Cena: 66,60 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Co decyduje o karierze najlepszych piłkarzy świata? Dlaczego tylko 20% spośród najzdolniejszych uczniów odnosi sukces? Czy warto wstawać przed świtem przez 365 dni w roku? Malcolm Gladwell bierze pod lupę ludzi sukcesu i szuka odpowiedzi na pytanie, czym różnią się od innych. Dlaczego The Beatles są najsłynniejszym zespołem w dziejach, a Bill Gates jest multimilionerem? Aby poznać ich sekret, przygląda...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,19 zł 37,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Współczesne organizacje stają przed szeregiem wyzwań wynikających z przemian, jakie zachodzą w gospodarce polskiej, a będących pod wpły­wem oddziaływania sytuacji na świecie. Do takich wyzwań bez wątpienia zaliczają się tzw. miękkie aspekty zarządzania, czyli m.in. wartości, odzwierciedlone w różnicach kulturowych interesariuszy a przejawiane w kulturze organizacyjnej i zachowaniach ludzkich. Ukierunkowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,70 zł 53,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,05 zł

    Więcej

    • PDF
  • Ćwiczenia hatha jogi i wybrane formy technik relaksacyjnych – ebook
    CENA NEXTO
    W polu zainteresowań naukowych autorki znajdują się głównie badania nad wpływem ćwiczeń hatha jogi na komponenty somatyczne i zdolności motoryczne, stąd w rozdziale 8.1 znalazło się obszerne sprawozdanie z badań własnych, które może działać motywacyjnie na osoby, które nie podlegają już oddziaływaniu szkolnego wychowania fizycznego. Autorka akceptuje fakt wpływu ćwiczeń hatha jogi na sferę mentalną...

    Data dostępności:

    Cena: 0,90 zł 1,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Strategiczne zarządzanie marką w polityce i biznesie – ebook
    CENA NEXTO
    Konsumenci polityczni poszukują nowych doznań emocjonalnych w środowisku politycznym; poszukują oni także klarowności komunikacji politycznej i konsekwencji w realizowaniu wyborczych obietnic. Stosowane dotychczas techniki marketingu politycznego powoli tracą swoją skuteczność. Zatopieni w kulturze konsumeryzmu konsumenci żądają większej uczciwości od marek, także tych politycznych. Zmieniająca się...

    Data dostępności:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Formuła wygrywania to wyjątkowa książka o współczesnym przywództwie – łącząca polską perspektywę, solidne badania i bogate doświadczenie praktyczne liderek. Ta wieloautorska publikacja powstała pod redakcją dr Anny Kieszkowskiej-Grudny i dr Ewy Szymczak. Jej autorki – liderki i ekspertki z różnych sektorów – łączy wspólna potrzeba zmiany języka przywództwa. Zestawiają osobiste doświadczenia z analizą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 54