kup
Liczba pozycji: 9
Koszty 2016 po zmianach – ebook
Tomasz Krywan
Z początkiem 2016 r. w ustawach o podatkach dochodowych wprowadzono kilka istotnych zmian dotyczących kosztów uzyskania przychodów. Z publikacji Czytelnik dowie się m.in., jak od 2016 roku: rozliczać dla celów KUP niezapłacone faktury, korygować KUP, kwalifikować wydatki związane z obejmowaniem dzieci pracowników opieką. Ponadto opracowanie obszernie omawia: zasady rozpoznawania kosztów uzyskania przychodów...Data dostępności:
Data publikacji:
Koszty 2019 - po zmianach – ebook
Poradnik Gazety Prawnej
Koszty uzyskania przychodów to jeden z podstawowych elementów wpływających na wysokość podatku, a obowiązujące zasady ich ustalania są jednym z bardziej skomplikowanych zagadnień zarówno ze względu na konieczność wykazania związku poniesionych wydatków z przychodami, jak i ze względu na liczne wyłączenia niektórych wydatków z kosztów podatkowych. Dodatkowo, w 2019 r. podatników czekają liczne, istotne...Data dostępności:
Data publikacji:
101 historyjek negocjacyjnych. Aperitivo – ebook
Paweł Gołembiewski
"101 historyjek negocjacyjnych. Aperitivo" to książka w sam raz na plażę, urlop albo jako upominek dla znajomego, znajomej! Tylko 60 stron. Malutka książeczka z historyjkami negocjacyjnymi. Do wielu historyjek dołączone zostały pytania, by podbić walor edukacyjny. Jest takim aperitivo, przed innymi produkcjami autora. Albo - miłym dodatkiem. Przykładowa historyjka: Jak Edison niemal stracił...Data dostępności:
Data publikacji:
Pułapki myślenia – ebook
Daniel Kahneman
Przełomowa książka laureata Nagrody Nobla! Daniel Kahneman wciąga czytelnika do żywej rozmowy o ludzkim myśleniu i pokazuje, kiedy można, a kiedy nie należy ufać własnemu umysłowi. Daniel Kahneman – laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, psycholog wyróżniony za odkrycia, które podważyły model racjonalności ludzkich osądów i decyzji – nigdy dotąd nie zgromadził w jednym miejscu owoców swoich...Data dostępności:
Data publikacji:
Pieniądze nie śmierdzą – ebook
Marcin Płuciennik
Książka jest swojego rodzaju drogą do celu jakim jest sukces. Początkowa część książki pozwala nam się odnaleźć na jakim etapie jest każdy z Nas. Następnie przechodzimy do diagnozy swoich problemów i obrania odpowiedniej ścieżki do niezależności finansowej. Każdy z nas potrzebuje "swojej ścieżki", którą przetrze sam, jednak wskazówki zawarte w książce wraz z narzędziami pozwolą przejść tę drogę znacznie...Data dostępności:
Data publikacji:
SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Najnowsza w Polsce książka o SEO już dostępna! 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku Działania Content Marketing i LinkBuilding na sprawdzonych rozwiązaniach Najnowsze wersje narzędzi SEO 22 lat doświadczenia autora zebrane w 214 stron gotowych rozwiązań...Data dostępności:
Data publikacji:
Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku · 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat · Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania · Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów · Najnowszy...Data dostępności:
Data publikacji:
77 skutecznych sposobów na zwiększenie zdolności kredytowej – ebook
Krzysztof Rzymski
Niewiarygodne, jak, przy pomocy kilku praktycznych metod, przekonać bank, by przyznał kredyt w oczekiwanej wysokości? Ubiegaliśmy się o kredyt w naszym banku. Bank obniżył nam kredyt o połowę. To było za mało na nasze wymarzone mieszkanie. Było nam bardzo przykro, szczególnie, że niebawem urodzi nam się syn. Z polecania trafiłem na tą książkę. Dziękuję. Wyczytałem, że każdy bank inaczej oblicza...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: