laski
Liczba pozycji: 9
Małżeństwo. Czego oczekiwaliście? – ebook
Paul Tripp
Prędzej czy później każde małżeństwo staje się polem bitwy. Każde małżeństwo w końcu zmienia się w coś, czym nigdy nie miało się stać. Na pewnym etapie zaczniecie potrzebować czegoś znacznie bardziej solidnego niż powiew uczuć. Będziecie potrzebować czegoś głębszego niż wspólne zainteresowania i pociąg fizyczny. Będziecie potrzebować zmiany oczekiwań i radykalnych zobowiązań oraz – co najważniejsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Duchowość ciała – ebook
Alexander Lowen
Współczesna medycyna pozostaje bezradna wobec pierwotnych przyczyn wielu schorzeń, bezskutecznie poszukując ich źródła. Tymczasem podstawowe funkcje organizmu, takie jak oddychanie, poruszanie się, odżywianie czy seksualność, związane są z naszą duchowością o wiele bardziej niż sądzimy. Niewidoczny duch i obserwowalna cielesna materia łączą się w pojęciu danej nam z góry łaski, którą można określić...Data dostępności:
Data publikacji:
Cudowne wizerunki Chrystusa – ebook
Marek Balon
Najbardziej niezwykłe wizerunki Chrystusa otaczane są nadzwyczajnym kultem wiernych. To klęczącym przed nimi spełniają się modlitewne prośby, a łaski Boże w sposób szczególny spływają na tych, którzy wpatrzeni w Bożego Syna, otwierają przed Nim swoje serca. Uznane za cudowne wizerunki Jezusa dają możliwość obcowania z wielką miłością, jaką On obdarzył człowieka. Poznanie ich to także sposób na...Data dostępności:
Data publikacji:
Sakralny Kraków – ebook
Henryk Bejda Małgorzata Pabis Mieczysław Pabis
Sanktuaria, kościoły, słynące łaskami obrazy i figury, święci, patroni, relikwie, nabożeństwa, szlaki pielgrzymkowe. Kraków już pół tysiąca lat temu został nazwany przez legata papieskiego „Rzymem Północy”. To prawdziwa duchowa perła Polski. Miasto dziesiątek kościołów, słynących łaskami cudownych wizerunków, zastępu świętych i cennych relikwii. To też miasto papieskie, a od niedawna światowe centrum...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Robert Stępowski
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Robert Stępowski
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...Data dostępności:
Paradoksy ekonomii. Rozmowy z polskimi ekonomistami – ebook
Tadeusz Smuga Grzegorz Konat
Rozmowy z 20 wybitnymi polskimi ekonomistami w jednej książce! Marek Belka, Ryszard Bugaj, Bogusław Fiedor, Adam Glapiński, Janina Godłów-Legiędź, Stanisław Gomułka, Marian Gorynia, Urszula Grzelońska, Mieczysław Kabaj, Janusz Kaliński, Joanna Kotowicz-Jawor, Witold Kwaśnicki, Eugeniusz Kwiatkowski, Kazimierz Łaski, Leokadia Oręziak, Jerzy Osiatyński, Stanisław Owsiak, Zdzisław Sadowski, Jerzy Wilkin,...Data dostępności:
Sport w świecie islamu – ebook
Świat islamu i sport? Dla przeciętnego polskiego odbiorcy, nawet tego, który cokolwiek czyta, to jakaś niedorzeczność. Muzułmanie co najwyżej zajmują się sportowo terroryzmem. Taki obraz serwują nam w pierwszym rzędzie politycy, a za nimi zaraz dziennikarze z Bożej łaski. Wśród całej gamy skojarzeń, jakie przywołuje współczesny świat islamu, nie ma z pewnością sportu. Co więcej, wydaje się, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook
Grzegorz Kosson
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...Data dostępności:
Data publikacji: