leadership
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 8
- Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: •Kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych - i do tych samych osób, •Co sprawia, że przywódcy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowa odsłona bestsellerowej trzeciej części Trylogii Lean na temat Lean Leadership (przywództwo Lean, przywództwo z szacunkiem) pod patronatem firmy KRUK Jakie są sekrety przywódców, dzięki którym udaje im się z powodzeniem rozwijać biznes? W jaki sposób firmy poprawiają swoje wyniki, wykorzystując sprawdzone narzędzia i techniki rozwijania pracowników? Jak sprawić, by sukces jednego pracownika przekuć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- OTO ODPOWIEDŹ NA PYTANIE WARTE MILIARDY DOLARÓW: CO ODRÓŻNIA NAJLEPSZYCH PREZESÓW OD POZOSTAŁYCH? Ta książka to „podręcznik doskonałości” dla osób, które biorą na siebie ciężar bycia LIDERAMI. Potężna dawka inspiracji od największych światowych autorytetów w dziedzinie zarządzania. Obok osób zajmujących najwyższe stanowiska w potęgach takich jak Microsoft, Google, Amazon, Netflix, Sony czy Apple...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nasz świat się zmienił – a zatem musi też zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zgromadzoną w trakcie niezwykłej kariery, aby objaśnić, w jaki sposób liderzy mogą działać bardziej celowo, skutecznie i transformacyjnie. DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Times’a”, „Żałować czy nie żałować”?, „Drive” oraz „Jak być...
Data dostępności:
Data publikacji:
- BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Compendium of knowledge on engagement Team's engagement does not just appear out of nowhere. It does not just appear out of thin air, nor does it disappear without any reason. It is the result of our working in the DISC D3 spirit - that requires everyone in the team to make an effort, with the leader in particular. Significant engagement, taking personal responsibility for individual and team goals,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ważna książka, pomagająca zrozumieć niektóre podstawowe mechanizmy zmieniające nasz świat… Rzeczowa i wnikliwa. Jim Collins, autor bestsellera Od dobrego do wielkiego Zaskakująca książka… Bezonomika otworzy wam oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, jak działa i czym prawdopodobnie się stanie. John Huey, były redaktor naczelny „Time” i współautor, z Samem Waltonem, książki Made in America Bezonomika...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie