lod
Liczba pozycji: 5
O ósmej na arce – audiobook
Ulrich Hub
Pełna humoru historia o trzech pingwinach, dwóch biletach na arkę i jednym zirytowanym gołębiu , ukazująca znaną opowieść biblijną z zupełnie nowej strony. Jak okiem sięgnąć, tylko śnieg i lód, lód i śnieg. Na śniegu trzy pingwiny. Bardzo kłótliwe pingwiny, na dodatek mocno zalatujące rybami. Właśnie kłócą się na temat Boga. Kim właściwie jest? Czy naprawdę widzi wszystko? A może w ogóle nie istnieje? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Devilish Love – audiobook
Amelia Kowalska
Kontynuacja historii bohaterów Devilish Game. Madison jest pewna, że czuje coś poważnego do Noaha. Po tym, jak mężczyzna wychodzi ze szpitala i zaczyna się w końcu przed nią otwierać, kobieta liczy, że nareszcie zbudują coś stabilnego. Jednak jest w błędzie. Noah nie chce się angażować w związek z Maddy. Wprost mówi jej o dziewczynie, z którą kiedyś go coś łączyło. Wydaje się, że jego serce skuwa...Data dostępności:
Data publikacji:
Ronin: Ronin 2 - Łuk – audiobook
Jesper Nicolaj Christiansen
Jeszcze jedna strzała wbiła się w drzewo. Tym razem tylko kilka milimetrów od jego twarzy. Ronin wyciągnął Gôsuto Mêkâ. Miecz zaświszczał ze szczęścia. Ronin zamknął oczy i skoncentrował się. - Znajdź go - szepnął do zimnej jak lód stali. Miecz zwrócił się natychmiast w kierunku wielkiego kamienia. Twarz Ronina rozpromieniła się uśmiechem. -Wiem, gdzie jesteś-krzyknął. Ronin nadal...Data dostępności:
Data publikacji:
Kroniki skrzatów. Część II: Szagawarra 2 – audiobook
Marbella Atabe
Miłość, przyjaźń, otwartość na drugiego i poświęcenie potrafią stopić lód nawet najtwardszego serca. Drugi tom serii „Kroniki skrzatów" opowiadającej o przygodach sympatycznej Amelki i jej przyjaciół. Utalentowana w dziedzinie magii dziewczynka coraz sprawniej radzi sobie z czarodziejskimi trikami. Bada okolicę wraz z zaprzyjaźnionym stworkiem Bramborkiem i ożywionym stołkiem z drewna. W dowód uznania...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing gier wideo – ebook
Kamil Sikora
Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo, odsłaniająca kulisy branży oraz powody, dla których głupota boli i nie daje się tak łatwo odkręcić. Marketing - słowo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez większość jednak, w gruncie rzeczy, nie do końca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródło wszelkiego zła, dla twórców źródło...Data dostępności:
Data publikacji: