lukasz

Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 10
  • George Soros. Jak pokonał Bank Anglii i zarobił na kryzysie azjatyckim – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    George Soros, mimo że inwestował w niemalże każdą klasę aktywów, to zasłynął przede wszystkim jako wytrawny gracz na rynku walutowym. To właśnie on zapewnił Sorosowi sławę jeszcze za życia. Wszystko za sprawą tzw. Czarnej Środy, która miała miejsce w 1992 roku. Wtedy to rząd konserwatystów Wielkiej Brytanii został zmuszony do wycofania funta szterlinga z węża walutowego z uwagi na atak spekulacyjny...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,18 zł 14,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,18 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham. Wydanie 2 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Niniejsza publikacja przybliża postać Benjamina Grahama oraz jego najzdolniejszego ucznia, Warrena Buffetta. Skupia się na wytłumaczeniu stworzonego przez Grahama skutecznego systemu inwestowania w oparciu o analizę fundamentalną. To książka, która odpowiada na pytania takie jak: - Czy i w jaki sposób inwestować na giełdzie? - Akcje czy obligacje? A może jedno i drugie? - Jakimi kryteriami kierować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,42 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,42 zł

    Więcej

    • MP3
  • Warren Buffett i Philip Fisher. Selekcjonuj jak mistrzowie. Ocena firmy 15 kroków – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Gdzie Twoje szanse na awans i podwyżkę są większe? Czy w firmie prowadzonej przez kompetentnych ludzi, której sprzedaż rośnie w tempie 15% rocznie dzięki przewadze konkurencyjnej i unikalnych produktach, czy w przedsiębiorstwie, które nie posiada wspomnianych atutów i pogrąża się w marazmie? Każdy, nawet nie dysponując kapitałem do inwestowania powinien dla własnego dobra poznać mechanizmy rządzące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,93 zł 55,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,93 zł

    Więcej

    • MP3
  • Pierwszy milion. Jak zaczynali: Zbigniew Jakubas, Marcin Beme, Józef Wojciechowski i inni – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Zaczniemy od Zbigniewa Jakubasa, który udowodnił wielokrotnie iż posiada niezwykły zmysł wyczuwania okazji inwestycyjnych. Gdyby nie on, być może nie cieszylibyśmy się z sukcesów polskiego czempiona nowych technologii, firmy CD Projekt. Następnie przybliżymy Ci postać znanego dewelopera Janusza Wojciechowskiego. Do twórcy JW Construction jak ulał pasuje pojęcie krezusa. Podobnie jak Donald Trump...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,93 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,93 zł

    Więcej

    • MP3
  • Zarządzanie zakupami – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Rozdziały poniższej monografii powstały na podstawie wiedzy akademickiej i doświadczeń biznesowych ich autorów. Pozycja ta przeznaczona jest zarówno dla Praktyków z różnych szczebli zarządzania, jak i Studentów m.in. takich kierunków jak Logistyka, Zarządzanie czy Ekonomia.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,57 zł 24,76 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,57 zł

    Więcej

    • MP3
  • Apple. Czy wiesz jak powstała najdroższa firma świata? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Firma Apple pokonała długą drogę od producenta pierwszych na świecie komputerów osobistych do grona wzbudzających pożądanie marek luksusowych. Ewoluując nie zapominała o tym, co stanowiło jej fundament: o swoich użytkownikach, którym zapewniała poczucie wyjątkowości i pomagała budować ich prestiż.   Zapraszamy do podróży w czasie, gdy Apple Computers było firmą dwóch Steve’ów, a nie potężną korporacją...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,43 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,43 zł

    Więcej

    • MP3
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,25 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,74 zł 24,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,74 zł

    Więcej

    • MP3
  • Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych – audiobooki

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO
    Praktyczne sugestie dotyczące tego, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe w pracy. Trafna diagnoza - jak człowiek funkcjonuje w konflikcie, wiele celnych obserwacji. To wszystko znajdziesz w treści tego audiobooka. Zawartość: 01 - Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45) 02 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - soma i psyche.mp3 (20:35) 03 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - autystyczna...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,29 zł 43,05 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,53 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (2 oceniających) Opinie o produkcie
    • MP3
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO
    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,42 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • MP3