mądrze
Liczba pozycji: 3
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji:
National Geographic – e-wydanie – 5/2024
"W National Geographic wierzymy w potęgę nauki, eksploracji, historie, które zmieniają świat i inspirują do dbania o naszą planetę, ponieważ jest ona naszym wspólnym dobrem. Pracują dla nas najlepsi fotografowie i reporterzy i nie ma chyba tematu, którego w ciągu 128 lat istnienia magazynu nie opisalibyśmy na jego łamach. Zawsze sięgamy wyżej, schodzimy głębiej, docieramy dalej, żeby przekazać Czytelnikom...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 17,09 zł
Opinie o produkcie17,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,09 zł- Dostęp online PDF
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...Data dostępności:
Data publikacji: