madrych
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Oryginalna powieść Waldemara Bonselsa, która stała się inspiracją dla uwielbianych przez dzieci serii bajek o Pszczółce Mai! Audiobook składa się 17 mądrych i pouczających opowiadań, których słuchanie sprawi wiele przyjemności również dorosłym słuchaczom. Niepowtarzalny urok audiobookowi nadała lektorka - Małgorzata Lewińska.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Porozmawiajmy o porozumiewaniu się. Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których gęsto w internecie, postawiła sobie za cel stworzyć połączenie między sobą i czytelnikiem, a potem dalej - między czytelnikiem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niezwykłe przygody urwisów z Zamościa w czasie II wojny światowej. Dzidek Cent, Bysiek Stawski, Milka i jej brat Jędrek Szelest ostatnie dni wakacji 1939 roku spędzają na swój ulubiony sposób - bawiąc się w Indian oraz rywalizując z kolegami z sąsiedztwa. W tym czasie pojawiają się nowe atrakcje - ciągnące na zachód kolumny wojska, wyjące syreny, próbny alarm lotniczy... Dzieci nie spodziewają się,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak być lepszym człowiekiem. Poszukiwanie prostych odpowiedzi na trudne moralnie pytania – audiobookPrzewrotny i pasjonujący poradnik… jak żyć przyzwoicie. Współtwórca seriali Dobre miejsce , Parks and Recreation i amerykańskiej wersji Biura swobodnie korzysta ze skarbnicy dwóch i pół tysiąca lat filozofii, by stworzyć lekką, zabawną i zarazem jak najbardziej poważną książkę o etyce - bez pretensji, nudziarstwa i akademickiej oschłości. Większość z nas myśli o sobie jako o dobrych ludziach....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie





