maksimum

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,00 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Zarówno sam 6 czerwca 1944 roku, jak i 76 dni zaciekłych walk w Normandii, które miały miejsce po inwazji Aliantów w Dniu D, stały się decydującym wydarzeniem II wojny światowej na froncie zachodnim – tematem książek, filmów, seriali telewizyjnych oraz programów dokumentalnych. Jednak wiedza o tym wydawałoby się tak dobrze znanym wydarzeniu w rzeczywistości, jak przedstawia nam James Holland w swojej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 59,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI