male
Liczba pozycji: 72
Małe Firmy, uproszczona sprawozdawczość. Rozliczenie 2015 roku – ebook
Infor Biznes
"Małe firmy, uproszczona sprawozdawczość. Rozliczenie 2015 roku Jak sporządzić skrócone sprawozdanie finansowe Milionowe oszczędności dla ponad 40 tys. firm Istnieje wiele wariantów sporządzania sprawozdania finansowego za 2015 rok. Wybór jest więc trudny, ale dokonać go muszą także mniejsze firmy. Sprawozdania uproszczone dla jednostek mikro można było już sporządzać za 2014 rok, natomiast tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku – ebook
Anna Drab-Kurowska Aneta Sokół
Książka „Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych XXI wieku. W książce przedstawiono ponadto genezę Internetu oraz jego funkcje. Zwrócono uwagę na miejsce nowoczesnych technologii w procesie funkcjonowania podmiotów...Data dostępności:
Data publikacji:
Małe państwa Europy: Specyfika systemu politycznego i aktywności międzynarodowej – ebook
Dariusz Popławski
Autorzy podjęli próbę analizy sytuacji europejskich państw małych zarówno w kontekście specyfiki ich szeroko pojętych systemów politycznych i medialnych aspektów kulturowych, jak również aktywności w sferze międzynarodowej. Celem badań była odpowiedź na pytanie o zakres i charakter podobieństw występujących między tymi państwami oraz jak ważne są różnice w gronie tych państw, odnoszące się do dawnego,...Data dostępności:
Te małe seksowne cyferki: Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy – ebook
Paul Brown Dimitri Maex
Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej? A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz. Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google...Data dostępności:
Małe rewitalizacje podwórek. Społeczno-pedagogiczne badania-działania – ebook
Anita Gulczyńska Mariusz Granosik
Książka powstała w efekcie teoretyzacji procesu trójstronnego (akademia /studenci + młodzi mieszkańcy miejskich defaworyzowanych sąsiedztw + pracownicy instytucji zaangażowanych w system wsparcia mieszkańców takich miejsc) współtworzenia przestrzeni miejsca życia w przebiegu partycypacyjnego badania-działania (PAR) prowadzonego w latach 2018–2021. W jego genezie uwidacznia się związek prac teoretycznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Mam pomysł i co dalej? – ebook
Artur Samojlik
Ta książka to krótki almanach dla kreatorów. Jeżeli masz do zrealizowania pomysł lub pracujesz nad takim pomysłem, to dobrze trafiłeś. Pomysły są jak małe drzwiczki do nowego świata, szczególnie te informatyczne. Zazwyczaj szybko się je odrzuca i idzie dalej utartym szlakiem. Dokąd prowadzą utarte szlaki? To w zasadzie każdy wie. Dokąd wiedzie droga, gdy przejdziemy przez małe drzwiczki? Do wciągającej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Środki unijne jako czynnik rozwoju i konkurencyjności małych i średnich przeds iębiorstw w województwie śląskim – ebook
Anna Nehring Ewa Siudyka Maciej Woźniak
Małe i średnie przedsiębiorstwa odgrywają niezwykle istotną rolę w gospodarce Polski i innych krajów europejskich. Konkurencyjność i rozwój tej grupy przedsiębiorstw decyduje o rozwoju całej gospodarki i jej pozycji na rynkach międzynarodowych. Jednocześnie istnieją pewne bariery, które znacząco utrudniają rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Przede wszystkim z reguły małe i średnie firmy...Data dostępności:
Instytucjonalne determinanty rozwoju mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce – ebook
Chmielak Anna Aneta Ejsmont Zabielska Izabela
W niniejszej monografii jako podstawowy problem przyjęto adekwatność instytucjonalną otoczenia przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce. Przedmiotem badania są mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, czyli sektor określany jako MMSP. Rozważania są podporządkowane hipotezie mówiącej o znaczącym oddziaływaniu wybranych determinant instytucjonalnych.Data dostępności:
KAIZEN. Jak osiągać wielkie cele małymi krokami – audiobook
Tomasz Miler
Kaizen, to filozofia pokazująca jak osiągać wielkie cele małymi krokami. Bez stresu do sukcesu! Nie da się? Posłuchaj i sprawdź! Wielkie kroki są czasami taki duże, że nas przerażają. Małe – pozwalają ten lęk pokonać. Wielkie cele nas motywują, małe kroki pozwalają do nich dojść nie tylko szybciej ale też ze zdecydowanie mniejszym balastem stresu. Często wystarczy wielki cel pokroić na plasterki....Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw – ebook
Aneta Oniszczuk-Jastrząbek
Przedsiębiorczość jest zjawiskiem, które przenika wszystkie dziedziny działalności ludzi i społeczeństw. Przy czym czynnikami, które decydują o podejmowaniu przez przedsiębiorstwa działań przedsiębiorczych, są nie tylko silna presja konkurencyjna, ale także wzrost świadomości klientów w zakresie zaspokajania ich potrzeb, dostęp do informacji, a także płynność kapitału. Wymusza to poszukiwanie nowych...Data dostępności: