manipulacja

Liczba pozycji: 6
  • CENA NEXTO
    We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,00 zł 30,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji stara się pokazać, jak skutecznie bronić się przez tym zjawiskiem. Poznanie narzędzi jakimi posługuje się manipulator, pozwoli wyrobić sobie pewnego rodzaju odporność na mechanizmy wywierania wpływu stosowane przez innych. W publikacji szeroko prezentowane są zagadnienia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,22 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,91 zł 99,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani...

    Data dostępności:

    Cena: 31,59 zł 35,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,33 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana...

    Data dostępności:

    Cena: 84,60 zł 94,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Globalizacja stała się źródłem wielu nieporozumień. Towarzyszą im pełne schematów i uproszczeń analizy prezentowane niekiedy nawet przez znanych badaczy. Dochodzi przy tym do gorących sporów ideologicznych o istotę globalizacji. Konserwatyści bronią idei państwa narodowego i starego porządku, oskarżając globalistów, że za sprawą rewolucji informacyjno-technologicznej chcą zniszczyć państwo. Z kolei...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,99 zł 29,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,49 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI