marcus
Liczba pozycji: 8
ABC VAT-u 2014 – ebook
Włodzimierz Markowski
E-book "ABC VAT-u" jest ścisłym odwzorowaniem wydania drukowanego, wydanie VIII, stron 428. Doskonały, przystępnie napisany poradnik podatnika VAT . Zastosowano w nim nowatorskie połączenie przepisów nowej ustawy o VAT, rozporządzeń wykonawczych oraz obszernych omówień i komentarzy, wzory faktur, deklaracji i druków vat. Prowadzisz firmę? Jesteś lub będziesz vatowcem? Ja wiem, jak trudno połapać...Data dostępności:
Data publikacji:
ABC small business'u 2014 – ebook
Włodzimierz Markowski
Jak sobie wyobrażasz własny biznes? - Jako miejsce realizacji swoich marzeń? - Miejsce, gdzie sam, bez szefa, będziesz mógł decydować o swoim losie? - Źródło życiodajnej gotówki, która zapewni Tobie i Twojej rodzinie godziwe życie i te wspaniałe wymarzone wakacje wśród palm na tropikalnej plaży? Wszystko to może znaleźć się w zasięgu Twoich rąk! Poczuj wreszcie zapach i dotyk pieniędzy,...Data dostępności:
Data publikacji:
The Lunch Time Trader – ebook
Marcus de Maria
Marzeniem każdego jest osiągnięcie wolności finansowej, ale nie każdy działa tak, by faktycznie to zrealizować! Kluczem, oprócz oczywiście silnej motywacji i samozaparcia jest strategia, która ukierunkuje Twoje działania. Biorąc pod uwagę fakt, że nie jesteś zawodowym Traderem tylko inwestujesz w wolnych chwilach – potrzebujesz dopasowanej do Twojego stylu życia strategii, która jednocześnie będzie...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu. Tom 4 – ebook
Andrzej Moszczyński
Ebook, który widzisz przed sobą to czwarta część z serii zawierającej łącznie pięćdziesiąt krótkich biografii nieprzeciętnych ludzi - przedsiębiorców samouków, którzy często wbrew ciężkim warunkom, biedzie i brakowi szkolnej edukacji odnieśli w życiu wielkie sukcesy, w sposób zasadniczy wpływając na świat, jaki znamy. Oto kolejnych dziesięciu samouków - królów wielkiego biznesu: Henry John Kaiser,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu – ebook
Andrzej Moszczyński
Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu – audiobook
Andrzej Moszczyński
Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...Data dostępności:
Data publikacji: