marek
- Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Według Polskiej Akademii Nauk niemal połowie z dwustu pięćdziesięciu pięciu średnich miast w Polsce grozi społeczno-ekonomiczna zapaść. Wyludnienie, upadający przemysł, bezrobocie, problemy mieszkaniowe, utrudniony dostęp do ochrony zdrowia, smog, układy polityczne, coraz starsi mieszkańcy. Marek Szymaniak, autor książki Urobieni. Reportaże o pracy, próbuje ustalić, co jest przyczyną tak fatalnej sytuacji,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firma Apple pokonała długą drogę od producenta pierwszych na świecie komputerów osobistych do grona wzbudzających pożądanie marek luksusowych. Ewoluując nie zapominała o tym, co stanowiło jej fundament: o swoich użytkownikach, którym zapewniała poczucie wyjątkowości i pomagała budować ich prestiż. Zapraszamy do podróży w czasie, gdy Apple Computers było firmą dwóch Steve’ów, a nie potężną korporacją...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad, w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek, jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie, by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt „kooperacji”...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczne sugestie dotyczące tego, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe w pracy. Trafna diagnoza - jak człowiek funkcjonuje w konflikcie, wiele celnych obserwacji. To wszystko znajdziesz w treści tego audiobooka. Zawartość: 01 - Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45) 02 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - soma i psyche.mp3 (20:35) 03 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - autystyczna...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Od EGO do ECO Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wojna na Ukrainie jest najpoważniejszym wyzwaniem dla Polski od zakończenia II wojny światowej, tym bardziej że Federacja Rosyjska przekształca się w państwo agresywne, dążące do odbudowania swego potencjału wojskowego. Zamierza dyktować własne warunki państwom Europy Środkowej, w tym przede wszystkim Polsce. Nasz kraj potrzebuje poważnej debaty strategicznej i odpowiedzialnych decyzji. Tymczasem w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Nike. Droga na szczyt” to fascynująca opowieść o narodzinach jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie i o ludziach, którzy mieli odwagę zmieniać reguły gry. Historia Nike to nie tylko opowieść o biznesowym sukcesie, ale także zapis pasji, innowacji i determinacji w dążeniu do celu. Książka zabiera czytelnika w podróż przez kluczowe momenty z życia Phila Knighta – od wczesnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Samotność strategiczna nie oznacza braku wiary w system sojuszniczy, w którym uczestniczy Polska. Państwa o naszym potencjale, muszą kształtować samodzielnie otaczającą nas przestrzeń, w tym przede wszystkim w zakresie bezpieczeństwa. Musimy stabilizować sytuację zgodnie z polskim, strategicznym planem wielkiej gry. Czy to oznacza porzucenie sojuszników? Wręcz przeciwnie. Samotność strategiczną należy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buduj firmę, jakiej pragniesz, a nie z jaką się pogodziłeś. I zacznij wreszcie żyć! Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...
Data dostępności:
Data publikacji:
- MIT ma kilka znaczeń. Bywa grecki. Bywa ulotny i magiczny. Bywa też amerykański - MIT, czyli Massachusetts Institute of Technology. Książka łączy te znaczenia. Ponadto rozwija akronim MIT tak: metody - inspiracje - techniki. Metoda Wiele lat temu, przed samym końcem zwiedzania, wszedłem do muzealnego sklepu w Wiedniu. Zapłaciłem za kilka pamiątkowych drobiazgów, miło porozmawiałem z panią w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czas, czas, czas goni nas. Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty...
Data dostępności:
Data publikacji: