marka
Liczba pozycji: 9
Prezentacja. Trema i komunikacja niewerbalna – ebook
Marek Stączek
Odkryjesz klika sposobów na to, jak radzić sobie z tremą. Poznasz zasady skutecznej komunikacji niewerbalnej, jaką stosują dobrzy mówcy. Zajdziesz wiele praktycznych rad i sugestii, ale uwaga… usłyszysz też polemiczny ton Marka Stączka, który nie podziela entuzjazmu, co do kliku popularnych „recept” w zakresie mowy ciała i tremy.Data dostępności:
Data publikacji:
Magazyn DS – e-wydanie – 3/2015
„Magazyn DS” to magazyn zrodzony z pasji. To lifestylowe czasopismo dla i o ludziach, których zafascynowała Marka DS, o ich niezwykłych historiach i zamiłowaniach; pismo zainspirowane ponadczasowym designem i ekscytującą historią marki od lat będącej synonimem aut najwyższej klasy, kwintesencją francuskiego stylu i szyku. Dla tych, którzy docenili innowacyjność i kreatywność marki, DS stał...Data dostępności:
Data publikacji:
Spotkanie w organizacji. Od frustrującego zebrania, do twórczego i efektywnego spotkania – ebook
Marek Stączek
Każdy z nas potrafi dawać dobre rady, jak poprowadzić dobre spotkanie, czyli: zapraszaj tylko tych, którzy są niezbędni, omawiaj to, co istotne, i dostosuj formę do liczebności grupy. Problem w tym, że niewielu potrafi na co dzień to spożytkować. Książka Marka Stączka pokazuje nam krok po kroku, w jaki sposób ze spotkania zrobić fantastyczny ładunek energetyczny dla siebie i zespołu. Mogę potwierdzić,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność. Jak ją rozwijać w sobie i w organizacji – ebook
Marek Stączek
Kolejna, i znów świetnie napisana, książka Marka Stączka . Tym razem autor „wziął na warsztat” jeden z procesów umysłowych szczególnie wyróżniających ludzi w całym świecie przyrody a jednocześnie niezwykle skomplikowany - kreatywność. Stączek nie tylko przystępnie tłumaczy, co współczesna psychologia o nim wie, ale pokazuje, jak go rozwijać. Ten praktyczny aspekt książki będzie niezwykle...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyzwanie stoika – ebook
William B. Irvine
Czy korzystając z mądrości starożytnych stoików – Marka Aureliusza, Seneki, Epikteta – możemy poprawić jakość naszego życia? Jak wypracowane przez nich taktyki mogą pomóc w zmaganiu się z codziennymi problemami w naszych czasach? Książka profesora filozofii Williama B. Irvine’a w wyjątkowy sposób łączy spostrzeżenia starożytnych filozofów z wynikami najnowszych badań psychologicznych i podsuwa...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawa sukcesu. Tom IX i Tom X – ebook
Napoleon Hill
IX Prawo Sukcesu: Zwyczaj robienia więcej niż to, za co nam płacą "Przez ponad dwadzieścia pięć lat uważnie studiowałem ludzi pod kątem ustalenia, dlaczego jedni osiągają godne odnotowania sukcesy, podczas gdy drudzy nie idą naprzód, chociaż posiadają dokładnie takie same zdolności. I wydaje się być faktem znaczącym, że każda z obserwowanych przeze mnie osób, która stosowała zasadę wykonywania więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Will – ebook
Will Smith Mark Manson
Odważna i inspirująca książka, w której Will Smith, jedna z najbardziej wyrazistych i rozpoznawalnych postaci współczesnego przemysłu rozrywkowego, opowiada szczerze o swoim życiu i dzieli się tym wszystkim, co pozwoliło mu zrozumieć, że pielęgnowanie więzi międzyludzkich jest równie ważne, co poczucie szczęścia płynącego z własnego wnętrza i satysfakcja z sukcesów zawodowych. To także książka, która...Data dostępności:
Data publikacji:
O tym, co w życiu ważne. Filozofia praktyczna – ebook
Paulina Felicja Seidler
Filozofia to myśli, które dotykają spraw ludzkich. Spraw, które dotyczyły, dotyczą i będą dotyczyć każdego człowieka niezależnie od czasów i miejsca, w którym żyje. W potocznym rozumieniu filozofia jest nauką trudną, raczej dla wybrańców i dyskutowaną w murach akademickich. Skąd takie podejście i dlaczego jest nieprawdziwe? Filozofia nie musi być niezrozumiała, nieżyciowa i nieprzystępna. Autorka...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: