marketing
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...
Data dostępności:
- Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rewolucyjna książka Złotych Myśli, która w każdej literze, w każdym słowie krzyczy... "Sukces można udowodnić naukowo!" Ta publikacja albo rzuci Twoją szczękę na podłogę, albo już podczas jej czytania brakowało będzie Ci wyczuwalnego tętna. Możesz ją pokochać albo znienawidzić, ale nigdy nie przejdziesz po tej lekturze do zwykłych czynności. "Anatomia Sukcesu" jest wydarzeniem na miarę takich książek...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wiesz, że wydajesz pieniądze na zbędne przedmioty, ale jednocześnie nie potrafisz nad tym zapanować? To droga donikąd, a jeśli już to jedynie do długów, kłótni z partnerem i ciągłego stresu. Dobra wiadomość jest taka, że tak nie musi być. Możesz nauczyć się bardziej racjonalnych zakupów, znając m.in. motywy, sytuacje, w których najczęściej je dokonujesz. Jest to szczególnie istotne w czasach e-commerce,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie