marketing
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy można opracować instrukcję obsługi człowieka? Można spróbować, ale liczba oraz złożoność mechanizmów, które wpływają na ludzkie zachowania jest olbrzymia. Nie da się ich zaprezentować w formie algorytmu. Zachowania ludzi są wypadkową czynników indywidualnych, charakteryzujących jednostkę (takich jak osobowość, temperament, system wartości, doświadczenia, etc.) oraz czynników sytuacyjnych (np. stosowanych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Maria Nicopulos urodziła się 10 sierpnia 1974 r. w Macedonii Północnej. Stopień naukowy doktora nauk społecznych w zakresie nauk o bezpieczeństwie uzyskała na Wydziale Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie. Studia magisterskie ukończyła na Politechnice Poznańskiej, otrzymując tytuł zawodowy magistra inżyniera ekotechnologii. Absolwentka studiów podyplomowych Politechniki Krakowskiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W dzisiejszym chaotycznym świecie możesz czasami mieć poczucie, że nie jesteś już sobą i nawet nie wiesz, jak się czujesz… TAK NAPRAWDĘ. Starasz się wszystko zrównoważyć: rodzinę, pracę, życiowe cele, ale twoje emocje są w rozsypce, a ty nie czujesz się tak pewna siebie i szczęśliwa, jak kiedyś pragnęłaś. Dzięki tej książce dowiesz się, jak przebudować całe swoje życie i odnaleźć w końcu radość...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie