marketing

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw?   Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,30 zł 65,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Co łączy Erika Satie, firmę Muzak, Briana Eno i audiomarketing? Na czym polega percepcyjny efekt „tapety akustycznej”? W jaki sposób muzyka ulokowana na peryferiach uwagi odbiorcy może stać się narzędziem ukrytej perswazji a nawet manipulacji? To wybrane pytania, które kształtują oś dyskursu wokół problematyki inżynierii akustycznej w przestrzeni publicznej i wybranych koncepcji muzyki tła (artystycznych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,20 zł 25,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,20 zł

    Więcej

    • PDF