marketing online

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Poradnik „Marketing bez Twarzy” pomoże odkryć tajniki zarabiania w sieci bez ujawniania twarzy. Doskonały dla osób początkujących w świecie online. Pozwoli poznać sposoby sprzedaży produktów, nie wychodząc poza swoją strefę komfortu. Czytelnik znajdzie tu proste strategie monetyzacji oraz gotowych rozwiązań.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,49 zł 29,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,49 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,92 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Masz eBooka i nie wiesz, jak i gdzie go sprzedać? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Jesteś na wyspie “nie sprzedaję”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, ale coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i teraz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,25 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO
    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,42 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI