marketing w polsce

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,98 zł 33,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,98 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 126,75 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 126,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka przedstawia propozycję modelu wyceny świadczeń zdrowotnych dla lecznictwa stacjonarnego w Polsce. Obejmuje on zarówno zasady ustalania kosztów świadczeń zdrowotnych na poziomie szpitala, jak i rekomendacje w zakresie sposobu wyceny świadczeń zdrowotnych na poziomie centralnym - przez co może stanowić praktyczne narzędzie do gromadzenia, monitorowania kosztów, w szczególności analizy porównawczej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,38 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,38 zł

    Więcej

    • PDF