marketingową
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- Cieszę się, że Profesor Bogusław Śliwerski postanowił swoją blogową twórczość poświęconą czytanym przez siebie książkom utrwalić, gromadząc poszczególne wpisy w całkiem pokaźną rozprawę, która – co do tego nie mam żadnych wątpliwości – spotka się z zainteresowaniem wielu Czytelników, podobnie jak wszystkie wcześniejsze prace Autora. [...] (z recenzji prof. dr. hab. Romana Lepperta) Książki (nie)godne...
Data dostępności:
- Krytyczne i kreatywne podejście do życia - trudno wyobrazić sobie większe przeciwieństwa… Według powszechnie znanych definicji tych postaw, z jednej strony mamy do czynienia z intelektualną i rzeczową selekcją faktów, z drugiej z otwieraniem się na nowe, nietypowe pomysły. Ale czy na pewno? Zdaniem Roberta DiYanniego krytyczne i kreatywne myślenie to w rzeczywistości dwie strony tego samego medalu,...
Data dostępności:
- Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie



