marketingową

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Cieszę się, że Profesor Bogusław Śliwerski postanowił swoją blogową twórczość poświęconą czytanym przez siebie książkom utrwalić, gromadząc poszczególne wpisy w całkiem pokaźną rozprawę, która – co do tego nie mam żadnych wątpliwości – spotka się z zainteresowaniem wielu Czytelników, podobnie jak wszystkie wcześniejsze prace Autora. [...] (z recenzji prof. dr. hab. Romana Lepperta) Książki (nie)godne...

    Data dostępności:

    Cena: 29,70 zł 33,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Krytyczne i kreatywne podejście do życia - trudno wyobrazić sobie większe przeciwieństwa… Według powszechnie znanych definicji tych postaw, z jednej strony mamy do czynienia z intelektualną i rzeczową selekcją faktów, z drugiej z otwieraniem się na nowe, nietypowe pomysły. Ale czy na pewno? Zdaniem Roberta DiYanniego krytyczne i kreatywne myślenie to w rzeczywistości dwie strony tego samego medalu,...

    Data dostępności:

    Cena: 66,60 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
    CENA NEXTO
    Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...

    Data dostępności:

    Cena: 42,48 zł 47,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,40 zł

    Więcej

    • PDF