marketingową

Liczba pozycji: 3
  • Monografia dotyczy ważnej problematyki znaczenia komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych. Infrastruktura muzeów w Polsce systematycznie się rozwija, jednocześnie zmieniają się rola oraz funkcje muzeów. Zmiany te dotyczą m.in. zarządzania, marketingu, a także objawiają się w nowym podejściu do tworzenia wartości kulturowej. Współczesne...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Co łączy Erika Satie, firmę Muzak, Briana Eno i audiomarketing? Na czym polega percepcyjny efekt „tapety akustycznej”? W jaki sposób muzyka ulokowana na peryferiach uwagi odbiorcy może stać się narzędziem ukrytej perswazji a nawet manipulacji? To wybrane pytania, które kształtują oś dyskursu wokół problematyki inżynierii akustycznej w przestrzeni publicznej i wybranych koncepcji muzyki tła (artystycznych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,04 zł 25,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Co łączy Erika Satie, firmę Muzak, Briana Eno i audiomarketing? Na czym polega percepcyjny efekt „tapety akustycznej”? W jaki sposób muzyka ulokowana na peryferiach uwagi odbiorcy może stać się narzędziem ukrytej perswazji a nawet manipulacji? To wybrane pytania, które kształtują oś dyskursu wokół problematyki inżynierii akustycznej w przestrzeni publicznej i wybranych koncepcji muzyki tła (artystycznych...

    Data dostępności:

    Cena: 23,04 zł 25,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI