marzena
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 7
- Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Zawiera treści teoretyczne ilustrowane licznymi przykładami liczbowymi, zadania do samodzielnej pracy oraz ich rozwiązania. Każdy rozdział kończy się pytaniami otwartymi, problemami dyskusyjnymi oraz zadaniami. Autorki koncentrują się na zagadnieniach...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Martyna Domaradzka Iwona Grochowska Tomasz Kret Joanna Liksza Małgorzata Machała Magdalena Miąsek Katarzyna Patalan Marzena Reczulska Karolina Rupiewicz Małgorzata Sałek-Konwa Adam Seoudi Marzena Sibińska Piotr Sierociński Marta Stafecka Izabela Sułkowska Magdalena Tur Anna Wojciechowska Mateusz ŻydekPublikacja prezentuje wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców. Niezwykle dynamiczna sytuacja na rynku wymaga od organizacji elastycznego podejścia do wypracowanych przez ostatnie lata schematów działania. Jednocześnie może być szansą dla HR na stworzenie nowoczesnych, profesjonalnych polityk w zakresie wynagradzania i motywowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Unia Europejska przykłada dużą wagę do wzrostu innowacyjności gospodarki europejskiej oraz do sektora MŚP jako motoru rozwoju przedsiębiorczości, kreatywności, w konsekwencji przekładającej się na tempo wzrostu gospodarczego krajów członkowskich. Znaczenie innowacyjności i sektora MŚP zostało przyjęte jako czynniki wzrostu konkurencyjności gospodarki europejskiej zapisane w dokumencie UE zwanym Strategia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Po sukcesie wydawniczym I wydania O biznesie po polsku oddajemy w Państwa ręce wydanie II poprawione. Od 2008 r. nasz podręcznik zajmuje stałą wysoką pozycję wśród publikacji do nauki języka polskiego jako obcego. Korzystano z niego zarówno w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, jak i w Instytucie Języków i Kultur Wschodnich w Paryżu. II wydanie to nowe, aktualne artykuły z prasy (moduł „Wiadomości...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem opracowania jest analiza i ocena wpływu głównych instytucji pośrednictwa finansowego oraz oferowanych przez nie usług finansowych na sferę realną gospodarki, a także rozwój gospodarczy. Opracowanie składa się z dziewięciu rozdziałów, w których omówiono infrastrukturę instytucjonalno-prawną systemu pośrednictwa finansowego w Polsce z uwzględnieniem funkcji systemu finansowego oraz jego związków...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest pierwszą na rynku pozycją opisującą kompleksowo zagadnienia związane z cyfryzacją HR. Autorzy szczegółowo omawiają poszczególne aspekty procesu wdrażania rozwiązań cyfrowych, a także podkreślają kluczową rolę, jaką dział HR odgrywa w kształtowaniu nowej cyfrowej kultury organizacyjnej w firmie. W monografii omówiono zagadnienia takie jak m.in.: nowe role HR w procesie...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie