max
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Ambitna, pionierska próba połączenia wysiłków polskiego „filozofującego ekonomisty” i niemieckiego „ekonomizującego filozofa”, zorientowana na ukazanie głównych dylematów i wyzwań stojących przed ekonomią w konsekwencji globalnego kryzysu bankowo-finansowego i gospodarczego ostatnich lat.
Data dostępności:
- Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku · 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat · Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania · Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów · Najnowszy interfejs...
Data dostępności:
- Książka Artura Borcucha nawiązuje do wielkich postaci i ważnych wątków ekonomii i socjologii. Z jednej bowiem strony, pojawia się w niej Adam Smith, współtwórca nowoczesnej ekonomii, z drugiej - Max Weber, klasyk światowej socjologii. Autor analizuje związki między tymi dwiema naukami, eksponując przede wszystkim podobne zakresy i pola badawcze. Podstawowym jednak przedmiotem dociekań jest pieniądz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- uż niemal sto lat temu Max Scheler pisał: Jeśli istnieje jakieś zadanie filozoficzne, którego rozwiązania nasza epoka domaga się wyjątkowo pilnie, to jest nim [opracowanie] filozoficznej antropologii. W Polsce podjęli się tego zadania w drugiej połowie XX wieku przede wszystkim dwaj myśliciele: Karol Wojtyła, autor Osoby i czynu, oraz Józef Tischner, autor Filozofii dramatu i Sporu o istnienie człowieka....
Data dostępności:
- W chłodne popołudnie lutego 2019 roku do ambasady Korei Północnej w Madrycie wtargnęli zamaskowani napastnicy, by porwać jednego z urzędników. Grupą dowodził Adrian Hong, znany aktywista zajmujący się prawami człowieka. Po tej akcji FBI wystawiło za nim list gończy, a Hong zapadł się pod ziemię. Autor Pokonać Kimów śledził poczynania Adriana przez ponad dziesięć lat. Opisuje działalność człowieka,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie






