Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

media a polityka

Liczba pozycji: 97
  • Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems – ebook
    CENA NEXTO

    Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems – ebook

    Media and globalization – different cultures, societies, political systems, a publication edited by Ilona Biernacka-Ligięza, is a valuable read that is likely to be of interest to researchers and students exploring a variety of fields of study. The book addresses the most topical issues that are significant for the research on communication. The advancement of cable and satellite networks and, most...

    Data dostępności:

    Cena: 30,24 zł 33,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • Lidé - Média - Komunikace. Česko-polsko-ruský a polsko-česko-ruský idiomatikon / Ludzie - Media - Komunikacja. Czesko-polsko-rosyjski i polsko-czesko-rosyjski idiomatykon – ebook

    Lidé - Média - Komunikace. Česko-polsko-ruský a polsko-česko-ruský idiomatikon / Ludzie - Media - Komunikacja. Czesko-polsko-rosyjski i polsko-czesko-rosyjski idiomatykon – ebook

    Daniel Borysowski   Barbara Chlebda   Wojciech Chlebda   Irena Danecka   Ivana Dobrotová   Jan Jeništa   Aleksandra Starzyńska   Tomasz Wielg  

    Słownik Lidé – Média – Komunikace. Česko-polsko-ruský a polsko-česko-ruský idiomatikon / Ludzie – Media – Komunikacja. Czesko-polsko-rosyjski i polsko-czesko-rosyjski idiomatykon jest efektem prac zespołu projektowego pod kierownictwem Wojciecha Chlebdy i Ivany Dobrotovej. W ramach projektu nr TL03000467 współfinansowanego przez Agencję Technologiczną Republiki Czeskiej powstał zarówno słownik internetowy...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie – ebook
    CENA NEXTO

    Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie – ebook

    Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi, której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii, marketing wyborczy, media, a także systemy wyborcze i polityczne...

    Data dostępności:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kompetencja komunikacyjna: Studium medioznawcze – ebook

    Krzysztof Marcyński  

    Kompetencja komunikacyjna to stan twórczego napięcia między byciem stosownym a skutecznym w komunikacji. Dlaczego kompetencja komunikacyjna to nowa jakość w komunikacji? Czym wyróżnia się kompetentny komunikator? Czy social media istotnie wpływają na kompetencję komunikacyjną? Jaka jest kompetencja komunikacyjna studentów dziennikarstwa w Polsce? Dlaczego jest tak ważna w dziennikarstwie? W tej książce...

    Data dostępności:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Media a rok 1989: Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku – ebook
    CENA NEXTO

    Media a rok 1989: Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku – ebook

    Łukasz Szurmiński  

    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreowanie informacji. Media relations – ebook

    Wojciech Jabłoński  

    Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z...

    Data dostępności:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Komunikowanie polityczne. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz politologii – ebook

    Stanisław Michalczyk  

    Komunikacja jest centralnym elementem strukturalnym systemu demokratycznego. Współcześnie dawną antyczną agorę zastąpiły media masowe, które stały się najważniejszym pośrednikiem między aktorami politycznymi a publicznością (obywatelami). Naszą wiedzę o polityce czerpiemy przede wszystkim z mediów, które nie tylko przekazują informacje, lecz także organizują dyskusję i debatę publiczną. Skrypt składa...

    Data dostępności:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Karadžić. Rzeźnik Bośni – ebook

    Robert J. Donia  

    Radovan Karadžić, przywódca bośniackich Serbów podczas wojny w Bośni (1992–1995), lekarz psychiatra, poeta i zbrodniarz skazany na karę dożywotniego pozbawienia wolności przez Międzynarodowy Trybunał Karny dla byłej Jugosławii w Hadze. Człowiek odpowiedzialny za największe okrucieństwa dokonane w Europie po drugiej wojnie światowej nie był jednak krwawym dyktatorem, a politykiem, współtwórcą Serbskiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 72,00 zł 80,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Medialne obrazy wroga – ebook
    CENA NEXTO

    Medialne obrazy wroga – ebook

    Paweł Greń   Karol Morawski  

    Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się w naszej literaturze naukowej zbyt wielu ujęć, co zwiększa walory recenzowanej rozprawy, ale też powoduje ubóstwo ugruntowanych punktów odniesienia do oceny monografii....

    Data dostępności:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Finansowanie mediów publicznych w Polsce: Teoria i praktyka – ebook
    CENA NEXTO

    Finansowanie mediów publicznych w Polsce: Teoria i praktyka – ebook

    Janusz W. Adamowski   Anna Jupowicz-Ginalska  

    Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie niezbędne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np....

    Data dostępności:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 97

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA